{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.174 visninger | Oprettet:

Jeg
Jeg
Følger: 5 Følgere: 6 Emner: 31 Svar: 455

træning protein/kreatin {{forumTopicSubject}}

hey derude smiley

er lige begyndt i fitnees og vil til at træne lidt,
jeg vil træne alt så både i form og muslker osv. smiley
har en kammerart der ved lidt om det og har sat mig ind i hvad jeg skal gøre osv så det er der styr på men så har jeg en anden kammerart der siger protein pulver er en absolut nødvendighed hvis man vil have mest ud af det og det vil jeg jo gerne.

men hvordan virker det her kreatin/protein halløj som jeg ikke aner en kæft om og hvordan kommer jeg i gang med det er der forskel på lortet ?

og så lige et side spørgsmål har fået über undt i bryst musklerne findes der nogle stræk øvelser eller noget mod det for kan næsten ikke få armene op over ørene efter 2 gange træning smiley

håber nogen gider hjælpe smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  træning protein/kreatin
  • #2   22. aug 2012 ømhed skal bare trænes væk, protein kan du sagtens dække med normal kost, det er dog vigtigt at du får protein højst 20 min efter træning, og da er det nemt bare at skylle en protein shake ned, det med kratin ynder mange at bruge det hjælper dig med hurtigere restitution, man loader kroppen med kratin i en uges tid hvor du tager omkring 20g fordelt over hele dagen, derefter gør jeg det at jeg tager 5g før og 5g efter træning

• #3   22. aug 2012 det var også sådan jeg strakte ud men de forventer ligesom på mit arbejde jeg løfter lidt dernede også det er fanme ikke nemt lige pt .. smiley

hurtigere restitution det gled jeg lige af vogen ?
    så protein shake skal nydes efter vær træning ?

• #5   22. aug 2012 simpelt fortalt når du træner så smadrer du dine muskler, kroppen genopbygger dem så igen og bygger helst noget mere på, det er restitution, derfor også vigtigt med masser af søvn,

det med protein shake ja vigtigt lige efter træning, men kan også bruges til at suplere hvis ikke du har styr på det med kost, også værd at du gør dig tanker om hvad du vil opnå vil du være stor så skal du jo æde løs hele dagen "bulke" og i perioder slanke dig "cutte" eller vil du bare være markeret?

• #6   22. aug 2012 drømmen er en six pack. dette er aldrig set på mig så det er mit mål, og jo vil da gerne markeres på armene, at blive hulk har ingen interesse det er mit liv for kort til smiley og nej det med kosten har jeg ikke en kæft forstand på og har egentlig heller ikke tænkt mig at ændre den helt vildt jeg lever rimelig sundt i forvejen (kæresten er kok) smiley

men en kreatin kur er en god ting og en protein shake eftervær træning så skulle jeg være rimeligt kørende ?

• #7   22. aug 2012 alle har en six pack det kræver bare at din fedt procent er lav nok så man kan se den, kæmper selv med drømmen om at få en bare pisse svært når man har været 30 kg overvægtig det fedt på maven er ikke sådan lige at komme af med:)

• #8   22. aug 2012 fuck så kan det godt være jeg skal lade være med at træne vær 2. dag og gå over til vær dag !

• #9   22. aug 2012 Kombiner din styrke træning med noget cardio så skal det nok komme, det er det jeg skal være bedre til;)

• #10   22. aug 2012 cardio???

• #11   22. aug 2012 Kondi træning, cykling løb osv noget der får pulsen op i mindst 30 min helst mere

• #12   23. aug 2012 jamen det gør jeg skam også smiley

• #13   23. aug 2012 så du jo godt på vej:)

• #14   23. aug 2012 så skal du nok bare kigge på din kost, med hensyn til at få fedt % ned

• #15   23. aug 2012 siger ihvertfald tusinde tak for hjælpen smiley

• #16   23. aug 2012 selv tak lige en sidste ting med hensyn til kreatin hvis du begynder at spise det, så det vigtigt du spiser det hver dag også de dage du ikke træner hvis det skal have effekt:)

• Frank S
    Frank S Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 22
    #17   23. aug 2012 Der er sku mange forskellige teorier omkring indtag.. Men jeg sørgede bare for at spise sundt, og så tog jeg kreatin tilskud efter den her guide http://www.styrkeblog.dk/kost-tilskud/kreatin/ og det syntes jeg faktisk virkede rigtigt godt. Med vilje når man langt smiley

• MIkkel P
    MIkkel P Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 55
    #18   23. aug 2012 loading fase ved kreatin er ikke nødvendig

• MIkkel P
    MIkkel P Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 55
    #20   25. aug 2012 for alle? det er spild af penge at loade

• #22   25. aug 2012 Kreatin er ikke ligefrem noget der vælter budgettet smiley

• #23   18. sep 2012 må erkende jeg synes i vil have for meget protein og kreatin, beelzebuuuub har ret i det er smart og køre en loading periode, men der er ogsså grænser.

tag 20gram fordelt over en da og gør det maks 10 dage, derefter ville jeg nok holde en uges pause med det, også ellers køre med det anbefalede 3 gram pr. dag. hvis det er 100% rent self.

og protein som thez siger, vil jeg dog mene er alt for meget!
    man plejer at sige 2 gram pr. kg. du vejer når du træner pr. dag. Og en shake med 20-40 gram eller noget kakao er sundt og få kort efter en træning, jo kortere tid der går, jo bedre vil jeg mene.

håber det er noget du kan bruge.

Kommentér på:
træning protein/kreatin

Annonce