{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.604 visninger | Oprettet:

Jay
Jay
Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275

Træningsprogram. {{forumTopicSubject}}

Hvilket program er bedst og hvorfor, får mine muskler nok hvile under 1. program ?
1:
Mandag: Bryst, Triceps, Skulder, mave.
Tirsdag: Ben, ryg ,biceps.
Onsdag: Bryst, Triceps, Skulder, mave.
Torsdag: Ben, ryg, biceps.
Fredag: Bryst, Triceps, Skulder, mave.
Lørdag: Ben, ryg, biceps.
Søndag: Bryst, Triceps, Skulder, mave.

2:
Mandag: Bryst, triceps, mave.
Tirsdag: Ben, skulder.
Onsdag: Ryg biceps.
Torsdag: Bryst, triceps, mave.
Fredag: Ben, skulder.
Lørdag: Ryg, biceps.
Søndag: Bryst triceps, mave.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træningsprogram.
  • #1   20. okt 2013 Det kommer helt an på hvordan dine træningspas ser ud ... O.o.

Jeg ville dog ALDRIG bygge det op sådan.

• #2   20. okt 2013 Dine muskler får på ingen måde nok tid, at hvile i med de programmer der, medmindre du er på sprøjten..

• Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

#3   20. okt 2013 Der siges da 48 timers restitution pr muskel, det kommer til at passe meget godt.

• #4   20. okt 2013 Så vidt jeg kan se får du ramt armene og skuldre hver dag.

• #5   20. okt 2013 1: Det er ikke et program, det er blot et split. Det fortæller meget lidt
    2: I program et er din Søndag og Mandag ens
    3: I program to har du splittet skulder og triceps. Hvordan vil du gøre det i praksis?

Ingen af dem fungerer

• Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

#6   20. okt 2013 Vil så køre ben, ryg og biceps, mandagen efter i program 1

• Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

#7   20. okt 2013 Hvordan ville i så sammensætte et 2 split program uden hviledage? Er det muligt ?

• #8   20. okt 2013 Ved sgu ikke hvor nødvendigt det er, at have et program man skal forholde sig til. Selv har jeg et "program", men træner nu de muskel grupper, som jeg føler for den pågældende dag, og alt efter hvilke muskel grupper jeg synes der halter efter de andre.
    Men at ramme samme muskel gruppe inden for 48 timer er jo idioti..
    medmindre du jo som sagt er på sprøjten.

• #11   21. okt 2013 Thez - Træner du selv halvhjertet eller giver du den fuld skrald?
    Går udfra at TS giver den gas i centeret..

• #12   21. okt 2013 Timon, Blackie og Majholt; Hvordan vil i så sætte et split op?
    Det er da begrænset hvor meget du udmatter triceps ved pres øvelser til skulder i forhold til isoleret triceps øvelser.

• #13   23. okt 2013 At træne 7 gange om ugen, er i min optik unødvendigt, og derfor ville jeg aldrig sætte det op således.

Pt. køre jeg overkrop og underkrop styrke, og overkrop,underkrop volume.
    Jeg sætter i øjeblikket tingene op i et system, som min træner står for.
    I alt 4 dage.

Har selv somregelt kørt 3-5dage "avancerede" split programmer.
    - og derfor var jeg skeptisk, men har ganske god fremgang i min styrke. Hvilket er en del af formålet med mit nuværende program.

Jeg kan bygge mine split, op omkring de svagheder jeg har ved min fysik.
    - men samtidig sørge for, at hele kroppen bliver trænet.. naturligvis.

Jeg er her ikke for at lave noget program, men fortæller blot hvad min mening er omkring det der er blevet slået op.
    - og det er meget svært at sige noget, om måden der er tænkt, da 95% af programmet mangler beskrivelse.

Det er nemt at gøre et program avanceret. Først og fremmes, skal man have noget basis forståelse for hvordan man kan sætte programmer op.

Man skal tage udgangspunkt i hvad man vil opnå, og hvordan ens dage skal køres.
    Så må man med tiden erfarer, hvad man føler virker for en..
    - Hvis ikke man er tilfreds med det, må man få sig en træner, eller kontakte nogen der vil sætte sig ned og hjælpe/lave sit program... eller begynde at læse hvad andre erfarer, som inspiration til at udvikle sine egne rutiner.

Et lille tip, er at huske at din krop, har godt af hvile.
    Tror også... alt efter hvordan man i ovenstående split, ville køre sine dage..
    - Ville man ende med at gå død i det.

Kommentér på:
Træningsprogram.

Annonce