674 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

Christian S
Christian S
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 70

Bedste "resultat" ved træning? Bedste "resultat" ved træning?

Hey BaBoom. Jeg er lige begyndt til træning/motions-center, og har lige været til læge. Fik at vide det hele er som det nu skal være, 178cm høj og 64kg. Men er ikke ret stor af bygning, og vil nu gerne til og blive en del større og kraftigere. Men jeg er ikke så meget inde i det træningshalløj endnu, jeg har dog tænkt mig tage det meget seriøst jeg har tid ca 2-4 gange om ugen og er villige til og benytte det de næste 2 år. Men nogle siger man skal have lidt fedt på kroppen som kan omdannes til muskler, ellers vil det tage en evighed. Og man skal købe noget pulver og blade med mælk/vand osv. Nogle som vil fortælle mig præcist hva jeg skal træne, købe, lave og slappe af og det?

- Ved godt det nærmest er en hel dansk stil, men håber I vil benytte de 5 min, også komme med posivtive og seriøse svar. Hilsen Christian.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste "resultat" ved træning?
  • #1   5. nov 2007 Nu er du vel ved at være udvokset? Ellers skal man være lidt varsom, så knoglerne får nok spillerum.

• #2   5. nov 2007 Du omdanner ikke fedt til muskler, men hvis du er i kcal overskud tager du muskler og lidt fedt på så det er den hurtigste vej. Og du skal selvfølgelig træne hele kroppen.

• #3   5. nov 2007 Weightgainer er godt , og protein og kreatin pulver , det virkede okay på mig dengang ,
    Spis godt mad , evt find en kostplan smiley Så går det ikke helt galt
    Evt få en instruktør til at lave en plan til dig .

• #4   5. nov 2007 læs på:

www.getbig.dk

www.bodyhouse.dk

omkring det! der er begge steder, forummer hvor nybegyndere kan læse sig til det!

(bodyhouse skal du lige vide er den hjemmeside hvor der bliver taget krudt så du skal lige huske på det når du læser, så du ikk køber det forkerte)

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2007

#5   5. nov 2007 Jeg er næsten helt udvokset, har fået og vide jeg vil vokse ca 5-7cm inden jeg er helt færdig. Og jeg har tænkt mig træne alle muskler og det. Men skal jeg ligge hele min kostplan om bare for og blive større, eller er der måder man kan benytte uden og ændre planen helt?

• #6   5. nov 2007 Et godt råd er at når du træner, så tag en god drikkedunk og bland halvt kakao og halvt skummælk i! kakaoen giver dig de proteiner du har brug for for at opbygge muskelmasse og skummælken kommer med de kalorier du har brug for til at forbrænde, så du ikke bare forbrænder den mad du spiser hele dagen, for så tager du ikke en lille smule på samtidig. Det er godt hvis du ligger nogle måltider ind mellem morgen, middag og aften. det behøver ikke være en rugbrødsmad, kan også blot være 2 stykker frugt og en flaske vand. Men det er vigtigt at du spiser ca hver 3. time. det er inklusiv dine smp mellemmåltider.
    Jeg kan evt også godt give dig nogle øvelser til din træning som jeg mener kunne være relevant for netop dig, men hvis jeg skriver dem her, så bliver det jo en hel roman:) så kontakt mig evt i en besked. Har en del erfaring og viden omkring disse ting:) så håber da jeg kan hjælpe dig.

• #7   5. nov 2007 Men stol ikke på alle instruktører, de fylder for det meste nybegynder med "pis".

• #8   5. nov 2007 Hold dig fra alt pulver og andet ulovligt gak. Tag en god samtale med din instruktør og efter træning kan du tage en liter koldskål, den fra arla med æg!!

• #9   5. nov 2007 Lige en rettelse der. Pulveret er slet slet ikke ulovligt. Det virker også, men ikke helt på den rigtige måde altid. det er mere et tilskud til at komme igang. Den bedste måde er at hente dine kalorier og proteiner via "rigtige" produkter.

Men ja skriv hvis det er jeg kan hjælpe:) vil som sagt gerne hjælpe dig med et program.

• #10   5. nov 2007 Good girls go to heaven --- > Som Sebastian siger det er ikke ulovligt, men der er alligevel mange der er i mod det fordi de tror det er usundt osv men det tror jeg nu ikke det er. Når det bliver lovligt i danmark er det så gennemtestet så man ikke tager skade af at spise det.

• ruben d
    ruben d Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 108
    #11   5. nov 2007 hvorfor holde sig fra pulver? det er et super suplement? til sin kost. sin kost som man selvfølgelig har udregnet hvor mange kalorier, kulhydrater, protein osv man skal have ind om dagen.

• ruben d
    ruben d Tilmeldt:
    sep 2007

#12   5. nov 2007 sebastian? det er da ikke at foretrække at hente sine kalorier, proteiner mv. fra rigtig mad da der ikke er forskel? selvf. skal man have rigtig mad, men det stadiog godt med protein shake eller weight gainer hvis man er en spinkel fyr.

• ruben d
    ruben d Tilmeldt:
    sep 2007

#13   5. nov 2007 desunden er det også godt hvis du kan tage lidt kreatin

• #14   5. nov 2007 ruben D- Fordi hvis du lever af kost TILSKUD får du ingen fibre og du skal nok også regne med at få rimlig dårlig mave !

• ruben d
    ruben d Tilmeldt:
    sep 2007

#15   5. nov 2007 ikke det jeg siger anders. knægten skal ikke leve af kosttilskud. men det er det bedste suplement når han træner. og vi snakkede ikke om fibre, men proteiner, kulhydrater mv.

• #16   5. nov 2007 ruben D- Ja ved det. Man skal bare huske man ikke skal droppe et måltid i stedet for pulver. Men ja hvis han ikke kan få nok protein og kcal ind ved sin kost vil jeg også sige det var en god ide at tage noget hvis han vil vokse.

• #17   5. nov 2007 Tja nogen kan andre har meget svært ved det. Jeg syns i hvert fald det er hårdt når jeg bare går i skole.

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2007

#18   5. nov 2007 Hmm nu kan jeg se der er meget forskellige holdninger til visse produkter mm. Men er det letteste så blot og drikke kakao, og gerne spise et stykke frugt under træningen?

Skal lige siges jeg er ville til og bruge meget tid, samt resurser på "forsøget". Så har ikke bare tænkt mig blive stærk, men nærmere blive typen med lige så store overarme som ens hoved, og gerne stor fin brystkasse. Måske lidt drømme-agtigt, men som sagt vil jeg med glæde forsøge på det, og gøre hvad der skal gøres.

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2007

#19   5. nov 2007 Okay det forstod jeg ikke helt. Men når jeg så vejer 64kg, så skal jeg altså gerne indtage 100-120gram kakao, tun, frugt, pulver eller andet om dagen?

• #20   5. nov 2007 Du skal have det der svarer til det antal proteiner. så kig på din kakaomælk og se hvor mange gram protein den indeholder.
    Og husk at varier så du ikke får det samme hver dag:)

Men ja der er forskellige meninger om det, men som sagt siger du bare til. jeg fjerner mit kryds til besked om nye indlæg her, så hvis du skal have mere ud af mig må du skrive en besked til mig herinde.

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2007

#21   5. nov 2007 Sebastian - Okay tak. Jeg kontakter dig nok lige i morgen så. Der skal jeg op igen, og regner med og kunne bruge lidt råd fra dig. smiley

• #22   5. nov 2007 Der er ca 3,5 g protein pr 100 ml i kakao.

• #23   5. nov 2007 Holder på at du skal have din instruktør til det.. for selvom at der er folk herinde der ved en hel del om det så kan de stadigvæk kun gætte på hvordan du ser ud og hvor meget du kan yde! og hvilken form for træning du skal have... det kan en instruktør se på dig og som regel gennemgår han en træning med dig så han kan se hvordan du presser dig selv og hvordan du kommer rundt om øvelserne... og ved ham kan du også bedre forklarer ham hvad du vil og hvordan!

som sagt, folk herinde kan give dig råd og bud på gode programmer, helt sikkert! men tror at nummer 1 ville være at tage en snak med din intruktør!!

bar min erfaring

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2007

#24   6. nov 2007 okay ".. ." Så spiser jeg bare en bolle med noget tun inden. Også drikker mælk/kakao og spiser frugt der oppe.

Kennet: Okay, når du siger instruktør er det så ham træneren/leder der oppe du mener?

• #25   6. nov 2007 køb noget waight grainer smiley

• #26   6. nov 2007 Ja som regel er der trænere der er tilknyttet centrene så bar spørg om du ikk må få en tid hos ham! det er derfor de er der smiley

Kommentér på:
Bedste "resultat" ved træning?

Annonce