984 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

HJÆLP, 1 uge til at se ud som mit bedste ( vægttab/effektivt) HJÆLP, 1 uge til at se ud som mit bedste ( vægttab/effektivt)

Hej Baboom!

Jeg er en pige på 18 år, jeg er 172 cm høj og vejer 60 kilo. NORMALT vejer jeg 55 kilo, så jeg har altså taget lidt på over de seneste måneder.

Det er tirsdag idag, og på tirsdag om en uge rejser jeg til maldiverne med min kæreste, som jeg ikke har set i 5 måneder, og jeg vil gerne føle mig lidt bedre tilpas ift. min krop, da det påvirker mig rigtig meget hvordan min krop ser ud, og det går ud over min udstråling. Dette handler ikke om at jeg ikke burde være kærester med ham, da det ikke er ham der sætter de krav overhovedet, det er hvordan jeg selv har det med det.

( ingen dumme kommentarer på dette tak smiley )
Jeg ved at vi skal have taget et masse billeder sammen, og jeg vil derfor også gerne se ud som hvad jeg normalt gør, da det ellers vil være synd at se tilbage på det, som der periode jeg havde taget på.

Derfor har jeg altså 1 uge, til at se ud som mit bedste.

Jeg søger derfor gode råd, til dette, og eventuelle " trylle" tips, som du har oplevet virke!

Jeg ved godt at jeg ikke er overvægtig eller noget lign. overhovedet, men jeg kan se at de ekstra kilo har sat sig steder, som jeg slet ikke er glad for. Derfor, hvis du har kommentarer på at jeg ikke skal tabe mig eller andet, må du gerne holde dem for dig selv smiley

jeg håber på de bedre råd, tusinde tak smiley

- det skal lige siges at jeg den næste uge ikke har nogle daglige rutiner, eller ting jeg skal nå og jeg kan derfor sagtens stå op om morgenen og træne, eller gøre andre ting!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP, 1 uge til at se ud som mit bedste ( vægttab/effektivt)
Kommentér på:
HJÆLP, 1 uge til at se ud som mit bedste ( vægttab/effektivt)

Annonce