{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er Nødder sundt?
  • #1   9. jan 2008 Mandler og Cashew nødder... de er okay.

Hold dig fra peanuts/jordnødder.

• #2   9. jan 2008 I forbindelse med vægttab skal du holde dig fra nødder. Generelt skal man ikke have for meget fedt og det fedt man skal have skal vare vegetabilsk. Det er det klart nok også i nødder, men det er svært at regne sig frem til, hvor meget du skal have.

Derfor

næsten intet pasta, ris kartofler og brød.

Spis 2 gange 300 gram grønsager om dagen. drik en masse vand og en halv litter mælk. Fedfet kommer så fra mayo - ca 15 gram om dagen.. Holder du det, så er der garanteret vægttab på ca 1 kilo om ugen.

• #3   9. jan 2008 Du skal helst holde dig fra dem, men de er helt klart sundere end slik og chips.

• #4   9. jan 2008 Mikkel V, det var da lige ca. jordens dårligste slankekur det der :- o

• #5   9. jan 2008 Nødder er sunde for en da det er umættet fedt og ikke det mættede fedt de er fyldte med.. ALtså det sunde fedt...:)

• #6   9. jan 2008 Martin K> Helt enig!

Fordi målet er at tabe sig, skal man stadig have noget fedt. Fedt er os med til at "smøre led".

Meget frugt og græntsager er godt.
    Kylling og andet fedtfattigt kød er også godt.
    Brune ris er os godt.

Med de ting kan du lave et godt måltid.

• #7   9. jan 2008 Mikkel V> man kunne os bare vælge at sukte sig selv så, med det forslag du kom me der... :s

• #8   9. jan 2008 Well - Hvis du med sukte mener sulte, så tror jeg du bliver overrasket. smiley Tror de færeste mennesker ved hvor meget man skal spisr for at tabe sig. Det handler om at sparker forbrændingen i gang med nogen ting der ikke feder.. smiley 300 gram grønsager er faktisk ret meget.

Men det er ikke noget jeg har opfundet. Det er kendt koncept.

www.vaegtkonsulenterne.dk

Så kan man tror på det eller lade være, jeg ved det virker så det er fint til mig. Der er intet hokus pokus, man spiser mindre end man forbrænder...

• #9   9. jan 2008 Sorry natascha - Kom lige lidt sent der.. smiley

• #10   9. jan 2008 Hvis man vil leve af salat, vand og en ½ liter mælk hver dag. Ja det er klart man taber sig (PLUS TABER MUSKELMASSE). Og hvem fanden gider af leve af det resten af livet!?

Find ligevægtsindtag
    Læg dit dalige indtag 5-800kcal under hver dag
    Sørg for en fornuftig kcal, prot, fedt fordeling.

Det er den eneste holdbare løsning for et længerevarende vægttab som man GIDER.

• #11   9. jan 2008 Et kendt koncept er også at spise. Og stikke 2 fingre i munden. Sådan taber du dig også og det er der mange der gør. Men det gør det ikke sundt eller godt.

• maria p
    maria p Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 31 Svar: 275
    #12   9. jan 2008 nødder er sunde , forstået på den rigftige måde at hvis du skal have noget fedtstof er det den rigftige slags...men der er meget fedt i dem, så ik spis dem samtidig med at du er på slankekur

• #13   9. jan 2008 Mikkel V> skrivefejl.

Jeg er ikke helt ukendt på det område, men hvis jeg skulle leve af det der, så ville jeg gå sulten i seng hver aften, og have INGEN energi.
    At man skal forbrænde mere end man indtager, korrekt. Men hvis man dyrker motion og spiser sundt og varieret, så taber man sig os.

Om ikke længe får jeg en del erfaring omkring Dankost, et program som kan regne ud hvad du indtager samt forbrænder. en slags kalender.

Det satser jeg nu mere på end det andet der. Det er MEGET forskelliigt fra person til person hvad virker.

• #14   9. jan 2008 Natascha, det eksempel der bliver skrevet med salat vand og mælk er sgu da ikke sundt. Og jeg spiller ikke smart . Jeg er bare træt af folk som dig som snakker uden at ha' noget hold i det. Bare fordi du har set Du er hvad du spiser er du ikke en base/syre ekspert vel.

• #15   9. jan 2008 Men nevermind, jeg fortsætter da bare med at tabe mig uden at miste muskelmasse ved at spise, fjerkræ, kød, fisk, grøntsager, ris og kartofler8 gange om dagen. Så må du hygge dig med dit kaninføde:- )

• #16   9. jan 2008 Mads k. Nu er det jo ikke fedt der bygger muskler op vel?

Og hvis du gjorde dig den ulejlighed at sætte dig lidt ind i tingene inden du skrev, ville du vide at det på ingen måde handler om en sultekur.

Og hvis du læste hele tråden, ville du kunne se, at faktisk ikke handlede om hvorvidt man kunne få flere muskler, eller være i stand til at træne hårdt. Det handlede om, hvorvidt nødder var gode i forbindelse med et vægttab. Er det er de ikke. Sorry

• #17   9. jan 2008 Natascha, læs hvad jeg skriver ffs.

1. Jeg skriver ikke til dig men til Mikkel.

2. Mikkel skriver VAND, MÆLK OG SALAT.

3. At du mener noget andet er jeg da ligeglad med, det har sgu da ingen relation til mig svar til Mikkel!?

Oh my god...

• #18   9. jan 2008 Mikkel 2x300gram grøntsager, vand og ½ liter mælk er da sultekur. Jeg snakker heller ikke om at opbygge muskelmasse - hvor får du det fra? Jeg snakker om at FORMINDSKE tabet af muskelmasse, som du netop gør ved at ligge i så højt kcal underskud om dagen at dine du begynder at tærer på dine muskler og proteiner efter dine fedtdepoter er tømte.

• #19   9. jan 2008 Natascha F> Spiser 6 gange om dagen. Og det er alt... spiser 3 små og 3 store måltider.
    Jeg spiser i øheblikket for at tage et par kg på. Og det har jeg svært ved da jeg er så aktiv.
    Men spiser jeg mere så kommer det op igen.

Men spiser meget pasta, kylling, tun, salat, groft brød, rugbrød, havregryn, brune ris osv osv... bare fordi jeg skal tage på, betder det ikke at det ikke er sundt det jeg kommer i kæften!

• Jesper H
    Jesper H Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 16
    #20   9. jan 2008 et andet punkt der taler for nødder er, at de har et relativt højt indhold af Jern, som jo er vigtigt, specielt hvis man skærer ned på kødet.

• #21   9. jan 2008 Morgenmad: Rugbrød med lidt ost (uden magarine!)

Frokost: Rugbrød med hamburgryg og fedtfattige pålægs

aftensmad: En masse grøntsager, og lidt kød

Det spiser jeg smiley

• #22   9. jan 2008 Natascha F

Hvad er forkert? smiley

• #23   9. jan 2008 Natascha, har du endnu ikke forstået at jeg ikke skriver til dig? Og at Mikkel stadig kun skrev grøntsager, vand, og mælk? Havde han nævnt kød og andre proteinkilder havde der ikke været noget problem.

• #24   9. jan 2008 Skal man spise frugt?? :C

• #25   9. jan 2008 BARE ÆÆÆD :d

• #26   9. jan 2008 4 bananer? xD

• #27   9. jan 2008 Så kan jeg bare spise 2 bananer om dagen xD

• kasper k
    kasper k Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 95 Svar: 138
    #28   9. jan 2008 fedt i diskutere hele mad pyramiden når jeg bare spurte om nødder og så går i bare i flæsket på hinanden :S

Men tak til alle for svarene smiley

• #29   9. jan 2008 du kan jo ikke sige at 1 banan svare til 2 stk frugt. kun på sukkerindholdet så men ikke vitamin mæssigt !

• #30   9. jan 2008 natascha hvilket frugt du kan jo ik sige det har dobbelt så meget som ALT frugt :S

• #31   9. jan 2008 K smiley

• #32   9. jan 2008 Ja, nødder er sunde.

Kommentér på:
Er Nødder sundt?

Annonce