{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
980 visninger | Oprettet:

At flytte hjemmefra {{forumTopicSubject}}

Ja, står og skal sansynligvis flytte hjemmefra her ved årsskiftet, så ville lige høre om lidt forskelligt. Jeg skal bo alene, så behøver ikke det helt vilde. Men hvad skal man have købt når man flytter i lejlighed??

Jeg har seng, skrivebord, skabe mv, så det behøves ikke. Man skal self have div. service, håndklæder osv - men hvad ellers??

Hvor store er udgifterne til mad mv pr måned, når man bor alene?

På forhånd tak.
Useriøse kommentarer mv. medfører i udstemme og anmeldelse til en HA.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At flytte hjemmefra
  • thomas s
    thomas s Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 64
    #1   7. jul 2008 bestik, glas, starinlys?, lighter osv smiley

• #2   7. jul 2008 udde i ikea kan man få sådan nogle start sæt med service og gryder potter og pander til en rimelig penge og de har også mange andre ting til ingen penge. men vil sige at du skal regne med 3000kr på mad og diverse ting og så kommer tøj og fornøjelse ud over

• #3   7. jul 2008 @Flop: Har et rimeligt fint surround-anlæg - det kan vidst godt gøre sig smiley

@Kasper: Okay, passer vidst fint med Ikea. Der er ingen her i Kolding, men regner med at skulle bo i Randers, og der ligger jo en i Århus smiley
    Kiggede lige på deres side, og kan se de to forskellige startboxe til 599 (service mm) og 699 (potter, pander mm). Kanon priser - takker smiley

• #4   7. jul 2008 Den bedste måde at gøre det på er simpelthen springe ud i det.. Du ved hvad du mangler når du står og skal til at bruge det smiley
    Eller når du ser det i en butik smiley

Maden er meget individuelt.. Før jeg mødte min kæreste brugte jeg nok en 1000 til 1500 kr om måneden. nu bruger jeg mellem 4000 og 6000kr om måneden.. smiley Han ÆDER.. og han er tynd smiley

• #5   7. jul 2008 @Lars: Fordi kæresten bor i Hadsten. Vil også flytte til Hadsten eller Hinnerup hvis jeg kan komme til det - og kan finde en lejlighed til billige penge der.

Kommentér på:
At flytte hjemmefra

Annonce