{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

At flytte hjemmefra.? {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder nu her på et totalt tomt værelse, kun med e skrivebord, seng og bærbar.

Bor i vejle pt, men skal flytte til århus i morgen, og det er sku lidt sørgeligt det hele imo.

Skal flytte sammen med mine to gode venner
Er enebarn og min mor er alene, så nu skal hun til at bo alene.

Så kommer alle spørgsmålene jo frem, om hvordan det kommer til at gå, kan jeg klare økonomien (Er på SU), Hvordan kommer min mor til at ha det, kommer det til at gå godt med at bo sammen med andre i en lejlighed osv osv.

Hvad var jeres reaktion da i flyttede hjemmefra. For er sku lidt nede over det hele lige nu smiley .. Men på den anden side glæder jeg mig vildt til at flytte.. Det er sku lidt underligt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At flytte hjemmefra.?
  • #1   1. sep 2007 Man skal løsrive sig på et eller andet tidspunkt.. Du kan jo helel rikek bo hjemme resten af livet..

Held og lykek da..

• #2   1. sep 2007 jeg kunne ikke vente med at komme ud hjemmefra da jeg blev smidt ud som 15 årig,men havde det lidt som dig,hvordan det nu ville gå min mor som nu skulle bo alene,men gæt hvad,hun var sgu glad for at komem af med mig og kunne igen lave de ting hun nu engang ville og var glad for at være selv efter så mange år.

ens forhold til sine forældre blir bedre når man er flytet ud og man skal jo lære at klare sig selv smiley det skal nok gå det hele smiley

• #3   1. sep 2007 Jeg flyttede hjemme fra for ca 3 år siden, og kan kun sige KOM AFSTED. Det er faktisk "Sjovt" at prøve at klare sig selv, og de økonomiske problemer lære man hurtig at få til at gå op. Det er selvfølgelig underligt i starten men efter noget tid bliver det bare rart. man bestemmer selv, man skal selv lære at klare sig selv, stå op hver dag, mad osv osv. man vokser virkelig med opgaven .. vil bare sige held og lykke og nyd det =)

• #4   1. sep 2007 * Brownie *: Nemlig, jeg har aldrig haft en bedre forhold til min forældre før efter jeg flyttede, alle os børn er flyttet hjemem fra nu, og man kan bare se hvordan de nyder at være lidt alene, de tager snart på camping hvad weekend nu smiley ..

• #5   1. sep 2007 Jeg var jublende glad, da jeg fik min første lejlighed...
    Den dag jeg fik nøglen, lånte jeg min mors bil og trailer og læssede det hele alene, da jeg ikke kunne vente til folk fik fri fra arbejde...

Men det var også en noget anden situation, da jeg var ved at blive sindssyg af at bo hjemme, min mor og jeg skændens, min lillebror gjorde mit liv til et helvede og jeg følte mig kun i vejen der...

Men det er klart, det er en underlig fornemmelse, når der skal ske noget nyt.
    Men nu er beslutningen taget, og så må du se, om du ikke kan få det bedste ud af det...
    En god ide, når du skal bo med andre er at få en aftale med dem om nogle fælles husregler, så der evt. ikke er nogle ting en af jer gør/ikke gør, som irritere de andre...
    Det er ikke altid lige nemt at bo med andre, men det er klart en fordel at I er flere om huslejen... smiley

Ang. din mor, så skal hun nok klare det... der bliver lidt tomt, og det skal hun nok lige vænne sig til... men mon ikke hun også vil nyde bare lidt af den nye "frihed"...?
    (Det ved jeg da min mor ville, hvis min lillebror da snart ville rykke ud...)

• #6   1. sep 2007 Ja, jeg glæder mig sku også. Men man kan sku ik ka være at bekymre sig.

Er ret glad for jeg skal flytte sammen med vennerne, for tror det er ret trist at flytte alene på et eller andet værelse. Især hvis man ikke kender så vildt mange.

Men det bliver da en ny tid, det er helt sikkert. nu står man på egen hånd, kan godt være ret skræmmende at tænke på.

• #7   2. sep 2007 Hvaaa Brownie, hvordan kan det være du allerede røg ud som 15 årig ????
    Var du en ballade mager eller var det andet ?

• #8   2. sep 2007 hmm ja det kan jeg vist ik lyve mig fra,min mor hadede mig så meget at hun ik engang var hjemme den dag jeg skred for at sige farvel,og vi snakkede ik sammen i 2 år efter,derefter har vi haft et godt forhold og har det stadig smiley

• #9   2. sep 2007 Det første du kan gøre, er at finde ud af hvad du har af faste udgifter, du kan hurtigt lave et regneark, så er økonomien på plads.
    Din mor kommer til at få lidt mere tid til sig selv, da hun ikke længere skal vaske dit tøj og lave mad til dig osv.
    Bare tag det som det kommer, du kan jo altid besøge hende.

• #10   2. sep 2007 Haha naaaarh jeg havde vidst ikke troet på hvis du sagde at du brugte dine lommepenge til at bo i lejlighed fordi du var modnet meget hurtigt hihi =)

Men det lyder da ellers ret vildt, hvor boede du så henne i mellemtiden ?

• #11   2. sep 2007 jamen flyttede i en fin lille et værlses lejlighed på 53 kvm i en lille by hvor jeg havde fået arbejde og i den by hvor min kæreste boede. så har klaret mig selv siden helt uden mors hjælp,men det var satme hårdt,gik i skole på fuldtid 100 km væk og havde et fuldtidsarbejde ved siden af for at få det til at løbe rundt,man får jo ik su i den alder når det svarer til en 10. klasse man går i... gooooodt man er ovre den tid smiley

• #12   2. sep 2007 Hva fann ! det er sgu pænt godt gået ! og som 15 årig ????
    Haha det kunne man næsten lave en amerikansk film af !
    Men fandme flot at du har klaret dig selv det tager jeg hatten af for =)
    Jeg kunne ikke klare mig i en måned uden min mutter =)

• #13   2. sep 2007 det er sgu heller ik noget jeg vil anbefale nogen,hvor ville det bare være dejligt hvis man kunne have boet hjemme mens man var i gang med sin uddannelse,men som jeg siger,jeg ville ikke have været det foruden da det har gjort mig til den person jeg er idag,lærte utroligt meget og måtte blive voksen alt for hurtigt,men idag skal sgu meget til at vælte mig smiley

• #14   2. sep 2007 Haha det lyder da også til du har et fedt liv osv. med at finde modeller til biler og sådan noget ! haha =)

Men er da glad for at du kom ud af det og stadig er normal haha, godnat jeg går i seng =) er vildt træt i hovedet efter to timers klaver....

Kommentér på:
At flytte hjemmefra.?

Annonce