{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trænings program
  • #1   24. nov 2012 Undgå så vidt muligt, at bruge maskiner, og brug istedet vægte

• #2   24. nov 2012 Starter ud med maskiner og lidt vægte/stænger - derfra går jeg videre og når jeg har trænet halvanden - to måneder, laver jeg nok nyt med flere vægte/stænger.
    Er først begyndt her for lidt over en måned siden at træne regelmessigt.

• #3   24. nov 2012 Nogen speciel grund til at træne læn og mave hver dag?
    Og hvorfor køre 3 iso øvelser til hhv. biceps og triceps?
    Og hvorfor ikke bare begynde med de rigtige øvelser i stedet for at køre dem på maskine?

• #4   24. nov 2012 Hvis du vil blive stor er det der program helt ude i hampen.

• #5   24. nov 2012 Læn og mave er fordi der kun er en øvelse af dem jeg tar, den tar jeg så bare hver gang - jeg har også lidt skæv ryg, derfor vil jeg godt træne den hver gang, men ikke for meget.
    iso øvelser?
    Hvad er der galt med maskiner - de fleste jeg kender der træner, bruger begge dele - i starten mest maskiner og efter mest vægte/stænger, men stadig også maskiner. - Men grunden er at jeg er bange for at træne skævt, derfor starter jeg med maskiner til jeg kan mærke jeg kan prøve med vægte/stænger - og regner med det er en til to måneder.

Majholt - kan du uddybe det?

• #6   24. nov 2012 Basis træning,Basis træning og atter Basis træning.

Gå en stor bue uden om maskiner, hvis det er muligt.

At træne skævt er faktisk pisse svært. Din krop vil så vidt muligt gøre bevægelsen let for dig, og det er den, hvis hver krops del, arbejder lige meget.

• #7   24. nov 2012 Kan i så sige hvilke øvelser jeg så skal lave istedet for alle maskinerne?

Bryst ville jeg kunne tage ved bænkpress som øvelse 1 og liggende på en bænk med to håndvægte som øvelse 2 - men hvad som nr 3 ?
    Men de andre muskelgrupper ved jeg ikke helt hvad jeg ellers skal tage, end dem jeg allerede har.

- Men hvad gør maskinerne, som gør at man ikke bliver lige så hurtigt stor af
    dem som håndvægte? - Man kan jo tage lige så mange kg på, og man kan vel bare tage mere på, hvis man vil blive stor?

• #8   24. nov 2012 Hvem siger at du skal have 3-4-5-6 bryst øvelser??

http://www.bodylab.dk/styrketraening/ Her bliver det forklaret lidt.

• #9   24. nov 2012 Har hørt at 3 forskellige øvelser fra hver muskelgruppe er bedst?

Men tak, læser lige dette igennem smiley

• #10   24. nov 2012 Hvorfor lige 3??? Det afhænger af volumen på de andre 2 øvelser.

feks. 10 sæt bænk og 10 sæt Db incline. Så tror jeg at dine patter er gennemristet...

• #13   24. nov 2012 Et højt nok split, så vil jeg ikke sige at det er helt forfærdeligt.

• #14   25. nov 2012 Så 2x10 hvor det er max man kan tage eller 3x8 - nogen forskel på resultatet?

Men så skulle jeg måske til at lave flere vægtøvelser, hvad giver de forskellige her og hvilke mere skal jeg bruge?

squat - ben?
    dødløft - ryg?
    bænkpres - bryst
    militærpres - triceps? / skulder?
    rows - ryg

Hvilke flere kan jeg bruge? - skal jo også have triceps, biceps og alle dele af ryggen/brystet?

Hvad mener du med et højt nok split?

• #15   25. nov 2012 bænkpres og militærpres rammer også triceps og rows rammer biceps.
    Man behøver slet ikke at køre isolationsøvelser, hvis man bare har de store grundøvelser med.

• #16   25. nov 2012 Men man kunne så tage de store grundøvelser og så små efter - det i siger?

• #17   25. nov 2012 Stop saying i wish, start saying i will.
    Så tag du dine ting og skrid ned i det trænings center, og løft på nogle vægte.

• #20   26. nov 2012 gas * Dem jeg har mødt, kan tælles på 1 hånd. Og jeg har skiftet center 4 gange, de sidste 2½ år, så jeg har hørt på en del bavl efterhånden.

Kommentér på:
Trænings program

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce