1.194 visninger
|
Oprettet:
Trænings program.. {{forumTopicSubject}}
Kan brystmusklen godt nå og restaurere sig og være klar igen 2 dage efter, hvis man køre programmet sådan her:
Mandag - Kun bryst - 2 sæt / 6 gentagelser / høj vægt
Kan man så godt køre det igen torsdag? Eller er det spild?
For der skal opnås maksimal pump og ikk fokuseres på styrke..
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 216 Svar: 2.025
men lige et spørgsmål, hvorfor KUN bryst den dag:S
jan 2009
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 60
Takker for det udfyldende svar.. Og programmet er ikk til mig, min fejl hvis jeg fik givet utryk for det..
Men ja han vil kun træne bryst en dag, med omkring 8 forskellige øvelser til brystet, af 2 sæt / 6 Rep..
Og så hvile 2 dage og træne det igen.. Hvordan er det? godt? dårligt? Og hver rep tager 3 - 4 sec i meget høj vægt..
jan 2009
Jamen han siger det føles mest rigtig i forhold til hans muskler, pga den voldsomme max vægt på alle 8 øvelser.. Men ja jeg forstår dig.. :`)
Helt andet spørgsmål, kan man godt tage ind og svømme 1,5 - 2 timer om dagen, og så 6 timer sener ind og styrketræne? For nogen siger ja sagtens fordi det er en helt anden slags træning andre siger nej.. Nu virker det til du er en del inde i musklerne.. Så, er det godt eller skidt?
jan 2009
Hmm er det musklerne eller energien i kroppen du tænker på der gøre man ikk akn give den max gas? :´)
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 216 Svar: 2.025
jeg mener uanset om intensiteten er høj eller ej, skal musklerne tæves igennem hver gang (bare min mening) og hvis musklerne er fuldstændig flade, så er 48 timer fint, så længe man husker at holde mindst 1-2 hviledage i løbet af ugen, kan forstå din tankegang hvis man kører uafbrudt 7 dage i ugen, men på hans niveau er det sku uden betydning.
går ud fra trådstarter er rimelig ny i gamet
maj 2011
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 569
Det er da nemmere at huske, hvis man skal lave 6 sæt af 2 øvelser, end 2 sæt med 6 øvelser??
Hvis du holder dig til få øvelser, vil CNS indlære bevægelsen, og så vil du også blive stærkere og derved større.
Trænings program..