{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iPhone 5 VS Samsung galaxy s3 drop test
  • Goffer
    Goffer Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 171
    #3   26. sep 2012 Skal lige siges at det ikke kun er iPhone 5 der har det problem, alle telefoner med alu rammer blir helt fucked af en tur i asfalten.
    Nej er ikke iPhonefan.


  • #6   26. sep 2012 Det kan ikk bruges til noget som helst da de lander på forskellige måder på de samme højder..

    Hvis han havde holdt dem ens fra de 3 forskellige højder og de ramte på samme måde ku man bruge det til noget..


  • #8   26. sep 2012 Skyd nu bare dig selv.

  • #10   26. sep 2012 Se nu videoen igen folkens.

    Ja, de lander på helt vidt forskellige måder. Men faktum er at skærmen smadrer total på SIII, og ikke på iPhone. OG OG OG, for at se om han kunne smadre skærmen på iPhone, hvad er det så han gør? Han laver et drop hvor skærmen falder direkte ned i brustenene - og den går ikke i stykker.

    Ergo må iPhone altså holde bedst, i forhold til SIII.

    Jeg har selv Samsung, så er ikke Fanboy - kan bare godt se det i øjnene smiley


  • #12   26. sep 2012 Man behøver ikke teste den - den er jo allerede smadret i æsken smiley (iP5)

    Desuden ér iP5 med gorilla-glas...


  • #14   26. sep 2012 Har lige modtaget fire iPhone 5 til nogle ansatte og må sige at det er en dejlig telefon. Jeg beholder dog min SGS3 da den giver mig en bedre oplevelse en Apple kan.
    Sådan er vi alle så forskellige, faktum er dog et Apple bliver mere og mere et mode dims som folk gerne vil ses med.


  • #15   26. sep 2012 Fatter ikke de der "drop" tests. Når man køber en mobil - REGNER man så med at man taber den eller hvad?
    Mit udgangspunkt er - man smider ikke med sin mobil. Hvis man gør det, er man højst sandsynligt en sløsrøv, som er ligeglad med sine ting.


  • #17   26. sep 2012 Helt enig Kasper.

    Lidt ligesom dem der køber de der plastik film til deres skærme.
    Pakker de mennesker også fladskærmen derhjemme ind i vita vrap? Det er jo ca samme virkning det har.


  • #18   26. sep 2012 Thez >>

    Det er så direkte en dum sammenligning.

    Lad os se en kontrolleret "crash test" af telefonere, alt andet er pis.


  • #19   26. sep 2012 Thez

    Nu kan man sagtens komme ud for et uheld i bil, uden at det er ens egen skyld. Så det kan ikke sammenlignes.
    At man taber sin telefon er sin egen skyld.

    Martin J

    Ja, det forstår jeg heller ikke at folk gør. Jeg har prøvet det en enkelt gang, men det kom hurtigt af igen. For følelsen ved betjening af skærmen var bare ikke den samme som uden.
    Den der så pakker telefonen ind i covers osv - det er virkelig en skam synes jeg. For jeg køber da en given telefon bl.a fordi jeg kan lide dens design. Og så er jeg da ikke interesseret i at gemme det væk. Men hvis folk har tildens til at gå og smide med deres telefon, er det jo nok en fin idé.


  • #21   26. sep 2012 Om folk gør det med vilje eller har intet med det faktum at disse random drop test ikke kan bruges til at konstaterer noget som helst.

  • #23   26. sep 2012 har ALTID passet godt på min telefon, men med fx min iphone4, den gled ud uf lommen mens jeg sad på en bænk.. endte med toppen af hjørnet flækkede, min samsung galaxy note, den lå på computer bordet, den fik jeg ved et uheld ravet ned fra bordet da jeg vendte mig om for at gribe fat i musen, så den endte med og smadre alt det indvendige BAG selve skærmen.. så ja.. hvad hjælper det med gorilla glas hvis det så er det indvendige som smadrer.. ja siger det bare smiley

  • #24   26. sep 2012 Thez

    Hvis man taber sin telefon, er det fordi man er sløset med hvordan man opbevarer eller holder den.
    Jeg har selv tabt en telefon nogle få gange, og det var fordi jeg ikke holdte ordentligt ved den.
    Hvis man tænker over at man har den på sig hele tiden, så sker der ikke noget.

    Det er vidst dig der ikke kan forstå hvad problemet er.


  • #25   26. sep 2012 jeg vidste nu godt jeg havde min iphone på mig, men det hindrede den ikke i at glide ud af min lomme, havde cover osv på den alligevel valgte den og smadre, så mener nu ikke det var sløssethed der var årsagen her, bare rent uheld.. mht min galaxy note, ja... uheld.. en hurtig armbevægelse over bordet og den var knust bag glasset..

  • #26   26. sep 2012 Nu er der så meget snak om at en iPhone holder til kast og bla. bla... Men at man kender mange med SG der er gået i stykker??? smiley
    JEG har en SG2, og en datter på 2 år... Hvis nogen mobil har været på jorden mange gange, så er det altså min smiley hehe
    Og den har aldrig revnet skærmen, eller gået i stykker.. (utrolig nok)


  • #28   26. sep 2012 "Min mobil har været smidt ud fra Rundetårn 50 gange, og er ikke engang blevet ridset!"
    So fucking what!? Hvad er det I tror at jeres personlige oplevelser beviser? Ikke en skid.
    Køb/brug den mobil du finder mest tiltrækkende og flet så fissen. Sørgelige fjolser..


  • #29   26. sep 2012 jeg skrev nu også bare at både min iphone og galaxy note ikke kunne holde til noget.. så derfor brug lortet.. går det i stykker så køb noget nyt.. det er elektronik og glas.. er generalt bare endnu en ting der let går i stykker smiley

  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #30   26. sep 2012 Jeg er 100% Applefan og får en med posten på fredag.
    Men de telefoner jeg oftes støder på med smadret skærm er iPhones. Og mange. Har selv tabt min iPhone engang og der skete intet, den landede med skærmen nedad, har prøvet det samme med en iPad fra 1.5 meters højde også med skærmen nedad. uden nogen skader. Men det var iPhone 4 og iPad 1. Har ikke tabt mine nyere produkter.

    Men faktum er vel, at så længe man er glad for sin mobil, uanset mærke. Så er det vel vigtigere, end hvordan en random fyr taber dem smiley HG vælger ikke telefon ud fra crash-test. Og havde regner med at iPhone 5 ville smadre ved første kast.


  • #31   26. sep 2012 Hold nu op med og hyl. Har folk råd til en tlf til 4-5000 har man sku også råd til og få den lappet sammen når man fjumre med lortet.
    Så skal man holde sig fra en smartphone hvis man skal rende og være så bekymret.


  • #32   26. sep 2012 Thez >

    Hvorfor skulle de lave en kontrolleret drop test? Det er jo for at sammenligne med et virkeligt scenario. Du kontrollerer jo heller ikke hvordan du taber din telefon, inden du taber den. Og hvis du gør er du da idiot, for så skulle du lade være med at slippe den.


  • #33   26. sep 2012 Krelle
    Det er jo dig der er idiot. Selvfølgelig skal det være en kontrolleret test, for at det kan bruges til noget. Hvis de bare smides tilfældigt har du to enkeltstående tests. Én af SG3 og én af iPhone 5, men de kan på ingen måde stilles op imod hinanden.


  • #34   26. sep 2012 Adrenaline >

    Det kan jeg godt følge dig i. Men i og med at han til sidst lavede en droptest af i5 med skærmen direkte ned i brusten, så må det jo vise at i5's glas holder bedst. For Samsungen gik jo i stykker ved at han tabte den 'almindeligt'.


  • #35   26. sep 2012 haha det her er til grin http://beep.tv2.dk/nyheder/pas-på-sms-kan-nulstille-din-mobil

  • #36   26. sep 2012 Beelzebuuuuub
    Hvorfor linker du til det?


  • #37   26. sep 2012 fordi kom til at trykke på et forkert forum, den sku have været i samsung vs iphone,

  • #38   26. sep 2012 men du synes måske ikke at det er problematisk at nogen kan sende dig en sms der automatisk nulstiller din tlf uden du kan gøre noget?

  • #39   26. sep 2012 Jo selvfølgelig men kunne ikke se hvorfor du linkede til det der da det hverken havde relation til emnet eller nogle af de 2 telefoner.. smiley

  • #40   26. sep 2012 Det var en fejl:/ sider på en Tlf og ser ikke så godt

  • #41   26. sep 2012 Martin
    Ja det er rigtig flot. Det er en real life test. At sådan en så er 100% ubrugelig er du tilsyneladende ligeglad med

    Krelle
    Nej det beviser netop nul og nix. Hvis de ikke bliver udsat for præcist det samme (læs: i en kontrolleret test) er resultatet fuldstændig ligegyldigt, i forhold til at sammenligne.

    Men hvor vil i også hen med jeres postulater? Kan I ikke forklare mig, hvorfor det er så pisse vigtigt for jer, at alle der ikke har samme telefon som jer, har købt noget lort? Hvis I er glade for jeres mobil, så er det jo super fedt, men kan I ikke lukke røven omkring det?


  • #42   26. sep 2012 fordi android ejere har brug for at svine apple til ,apple brugere er som regel ligeglade med hvad andre render rund med

  • #43   26. sep 2012 Adrenaline >

    På det punkt deler vi total samme mening. Jeg skrev udlukkende baseret på videoen, og ikke ud fra hvad jeg selv har. Har altid haft iPhone, men ville prøve noget nyt. Går så tilbage til iPhone og køber en 5'er her på et tidspunkt, men det spiller ingen rolle i mine holdning til det med telefonerne.

    Jeg har absolut kun udtalt mig ud fra videoen, intet andet. smiley


Kommentér på:
iPhone 5 VS Samsung galaxy s3 drop test

Annonce