{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

Tina S
Tina S
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 35

Hvilket job/uddannelse. {{forumTopicSubject}}

Hvilket job el uddannelse ville i anbefale en talblind, ude person med stort U, på 24, der elsker dyr, men hvor en gammel frossen skulder ikke er en hindring (og andre små skavanker), og man evt kan have mellem 20-30 timer i stedet for fuldtid?? Uddannelse må ikke vare mere end maks 3 år.

Gerne noget hvor man engang senere hen evt. vil kunne starte eget firma ud fra jobbet/uddannelsen.

Bare forslag altså. Jeg vil gerne se om der findes ting jeg ikke har haft i tankerne selv.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket job/uddannelse.
  • #1   25. maj 2008 prøv uddanelsen som narkoman hihi;)

• Tina S
    Tina S Tilmeldt:
    maj 2008

#2   25. maj 2008 Jo det var da måske nok en mulighed, men der er ikke så god forsørger mulighed i det med mindre man vil lege et evt barn ud til div. sex arrangementer mv. når vi får sådan en.

• Tina S
    Tina S Tilmeldt:
    maj 2008

#3   25. maj 2008 de tre år er fordi jeg slet ikk egner mig til skolebænken el har det godt med skole. Faktisk slet ikk emd uddannelse i det hele taget. Ville hellere bare arbejde. Men visse ting sætter desværre delvist lidt en stopper for det.

Er pt. i arbejdsprøvning, men det er godt nok en sej omgang der trækker tænder ud og ville egentlig gerne uden om. Desværre kan jeg ikk rigtig finde noget jeg gerne vil som helbredet tillader.

• Tina S
    Tina S Tilmeldt:
    maj 2008

#4   25. maj 2008 uhhh ha det med forsøgs dyr lyder altså lidt skidt da jeg er ret meget imod den slags... Jeg er ikke aktivist men går ind for dyrenes vilkår og velfærd osv osv.... Jeg har tidligere overvejet uddannelsen. Men i zoo er det ikk til at komme til fik jeg fra starten at vide. Så er der forsøgsdyr som jeg slet ikk ville kunne klare prykisk, og så er der jo kun det mere eller mindre fysiske hårde tilbage desværre.

• Tina S
    Tina S Tilmeldt:
    maj 2008

#5   26. maj 2008 Nej man skal måske ikk være så negativ fra start men det er en smule svært at være særlig positiv omkring noget man er meget imod. Og det er vist ikke dem der arbejder med forsøgsdyrene der har så meget at sige omkring velfærden for dyrene. Nu beklager jeg altså meget, men det blir vi absolut ikke enige om. Og det ville være yderst dumt af en der er imod den slags ligefrem at vælge det som levevej. Man kan ikke sige at dyr der bruges til den slags ikke lider laster. Alt er klinisk, dyrene sidder i større el mindre bure, de blir ikke luftet på samme naturlige måde 3 x dagligt som ens dyr hjemme alt efter hvilke dyr vi taler om, de lider laster i det at man påfører dem unødvendig smerte/ubehag. og de har ikke på samme måde et naturligt forhold til mennesker. Sådan er det nu engang bare, og så kan du altså sige hva du vil. På det punkt blir vi bare ikke enige.

Andre med evt forslag??

Kommentér på:
Hvilket job/uddannelse.

Annonce