690 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

hvad bilder de sig ind? hvad bilder de sig ind?

jeg sad i nat og fulgte lidt med på nettet i rydningen af den kirke og så kunne jeg se i nyhederne imorges at demonstranter gik amok og begyndte at spytte efter politiet og deres biler hvad fanden bilder folk sig dog ind politiet gør jo bare deres arbejde og sådan er det, de personer der gør sådan noget burde lægges ned på en flise og så bare markeres med en fod lige i ansigtet. det var så lige dagens galde der lige skulle ud

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flyttet en fjeder under en sofa 300 kr.
  • Gennemgang af el i gammel københavnerlejlighed 500 kr.
  • Opsætning af lampe i loftet 1.500 kr.
  • Lapning af cykel 1.195 kr.
  • Tilslut lampe 1.500 kr.
  • Set up my washing machine 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad bilder de sig ind?
  • #1   13. aug 2009 Helt enig...

• #2   13. aug 2009 ud med dem , så godt hende der spyttede efter bilen , så er der sku ikke noget at sige til.. at man syndes de skal ud

• #3   13. aug 2009 De skulle ha hevet deres ringe ud af fjæset med en bidtang,der er kun dårlige ting at sige om de snot amøber.....Der kom så også lige min galde,dejlig dag til alle...

• #4   13. aug 2009 Nåhhhhh for h..da den fik jeg da godt galt i halsen så....min fejl...

• #5   13. aug 2009 Politiet gør jo bare hvad de får besked på, og gør jo bare deres arbejde. Sgu ikke deres skyld de har fået besekd på de mennekser sgu ud af den kirke.

Dog synes jeg sgu også det er synd, de ikke må blive i landet

• Moffe .
    Moffe . Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19
    #6   13. aug 2009 Kan slet ikke forstå hvorfor det ikke er blevet gjort før.. De er blevet afvist og så burde det bare hedde ud med det samme. Det er jo plat at man kan gå ind i en kirke og sige "HELLE TIL MIG!" og så må politiet ikke røre en. Tror den ville være god og brug efter at man har røvet national banke, princippet er det samme.

Kommentér på:
hvad bilder de sig ind?

Annonce