2.941 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 30 Svar

Anders E
Anders E
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Har været "utro" hvad gør jeg? Har været "utro" hvad gør jeg?

Hej.

Da jeg ikke stoler en krone på mine venner vedr. piger så prøver jeg desparat at finde gode råd herinde.

Nå, men .. .

jeg har desværre været så stort et fjols at jeg igår "kom til" at kysse med min eks kæreste, hvilket er lidt noget lort da jeg har en kæreste på 3. år nu. .

Kan ikke finde ud af om jeg skal fortælle kæresten det, eller om det bare var en lille ubetydelig flirt - som hun desuden ikke har brug for at tænke på?

Men nu hvor det ikke kan blive værre , er jeg sørme også blevet forelsket i min eks! Så er rimelig fortabt her.
Skal jeg fortælle min nuværende kæreste om igår og forklare hende jeg er blevet forelsket i min eks, som hun desuden ikke kan fordrage. ?
Eller skal jeg droppe eks kæresten, som jeg desparat har forsøgt at få tilbage for 4 år siden.

Hjælpp .. :S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har været "utro" hvad gør jeg?
  • #1   24. jul 2009 du er nok noget af det dummeste menneske der kan gå på to ben smiley

• #2   24. jul 2009 og for det andet gjorde ex-kæresten det kun for at lave rav i det hele. hun gider ikke have noget som helst med dig og gøre..

• #3   24. jul 2009 det er menneskeligt at fejle frk. perfekte Maja....

jeg ved det ikke, det lyder svært. Selvom det er svært, så tror jeg altid man får det bedst hvis man følger det man virkelig har lyst til, også selvom det kræver nogle ofre.

• #4   24. jul 2009 Gå aldrig tilbage til en fuser......
    Du er sikkert bare kørt "træt" i det samme forhold, fordi i har været så lang tid sammen nu. Og så er du blevet revet med af "spændingen" omkring din eks.
    Jeg behøver nok ikke sige hvilket STORT fjols du er, håber jeg du selv er klar over.

Hvis du er blevet forelsket i din eks, og ikke føler det samme for din kæreste mere, så gør det forbi med hende - på en ordentlig måde!
    Men gå da aldrig tilbage til din eks, det ender sikkert ud i det samme som sidst - I går fra hinanden.

• #5   24. jul 2009 enig med Maja N,

Hvis du har forelsket dig i en anden , er der ikk noget forhold længere, Så drop din nuværende kæreste, ved at fortælle du har kysset med din eks kæreste og at du nu er forelsket i hende, det er ikke fair over for hende som du har nu,

• #6   24. jul 2009 S.O.F : Ja vi kan godt sige jeg er perfekt hvis det passer dig. For sådanne fejl laver man ikke, hvis man bare har lidt brikker og flytte rundt med.!

• #7   24. jul 2009 hold da op, du står jo nærmest med det ene ben i graven d:

-hvis du fortæller din kæreste det du har lavet, så skal du nok regne med at blive single under ret så kort tid, men hvis du ikke siger det, så har du sikkert også rigtig dårlig samvittig.
    -ved ikke hvad du synes er bedst? d:

• #8   24. jul 2009 Gør ABOSLUT ikke som Rikkeh R siger! Det var da det værste lort - Undskyld.
    Men bare fordi du har to kvinder på hånden, behøver du ikke udnytte begge to.

• Anders E
    Anders E Tilmeldt:
    maj 2007

#9   24. jul 2009 Morten M Der har du helt ret. Ved udemærket jeg er en idiot at gøre som jeg har gjort. og tænker også hele tiden over at der nok er en grund til min eks er en eks?
    - Overvejer det med at gøre det forbi og holde mig væk fra begge piger.

• Anders E
    Anders E Tilmeldt:
    maj 2007

#10   24. jul 2009 Daniel P - lyder meget fornuftigt.

• Anders E
    Anders E Tilmeldt:
    maj 2007

#11   24. jul 2009 XPRETTYFACE! . - Kan ikke lyve overfor min kæreste, så hun får det bare afvide.!

• #12   24. jul 2009 Btw. Din kæreste kan sikkert godt mærke der er noget du går og spekulere over, så du kan ligeså godt forberede dig på, før eller siden at skulle fortælle hende det. Hvis ikke hun opdager noget, er hun enten ikke helt skarp, ellers er du meget god til at skjule dine følelser.
    Håber du finder en løsning. Nu har du hørt min mening smiley

• #14   24. jul 2009 Ja, det er synd for din kæreste, jeg tror så også på en måde som en skriver at din Eks kun ønsker at lave rav i den for dig,

• #16   24. jul 2009 ja, det er rigtig nok. smiley
    så sig det d:

men kæft du en idiot smiley

• #17   24. jul 2009 Nope,lad være med at sige noget,din eks er kun inde i billedet pt. for at fucke det up for dig....
    Som sagt før,"Gå aldrig tilbage til en fuser!"
    Og skulle din kæreste finde ud af noget,så sig det var lidt kys og det var det.

• #18   24. jul 2009 LAD da for guds skyld vær' med at fortælle nogen noget

• #19   24. jul 2009 Du skal hoppe i havet =)

• #20   24. jul 2009 Anders E
    Først begynder du at tænke realistisk, det gik ikke med jer før, nu har du en anden pige.. Og nu begynder realismen så at kicke ind... Du er kun interessant fordi hun ikke kan få dig lige nu, eller fordi hun virkelig bærer nag over jeres tidligere forhold og bare vil ødelægge dit nuværende liv som hævn..

Gå til bekendelse og pointere det "kun" var et kys, drop den der forelskelses del for så det først hun koger over.. Og så krydser du fingre for du får en lussing så hun kan få aggressionerne ud og at hun så tilgiver dig for du har sq været en klaphat smiley
    Men jeg håber virkelig for din skyld hun ikke er en af dem som evig og altid derefter skal bringe et fejltrin op i enhver diskussion i har.. For sådan noget er virkelig belastende!

Held og lykke..

• #21   24. jul 2009 Maria I du er da ualmindelig klog af høre på smiley

• #23   24. jul 2009 bare luk røven med det:)

den dårlige samvittighed forsvinder hurtigt.

dont hate the player... hate the game... haha

• #24   24. jul 2009 ja jeg kan bare det pis!

ej spøg til side, der er sku ingen grund til at smadre det hele, så længe det bare er et kys.
    han skal jo bare finde ud af hvad han vil.
    hvis han siger det til kæresten, er han da sikker på enten får han sparket, ellers får han et lorte forhold.

tak for det med navnet:)

• #25   24. jul 2009 hvis ikke du fortæller hende det, finder hun sgu selv ud af det en dag, og så kommer du til at fortryde du ikke har sagt det til hende.

sandheden sårer en kort stund, løgnen hele livet..

• #26   24. jul 2009 det er sku op til ham selv.

begge dele har fordele og ulemper.

men det er sku latterligt gjort, men sket er sket, så er det sku bare med at se om man kan snørre sig uden om konsekvenserne.

• #28   24. jul 2009 har da fået eg rigtig god og kærlig opdragelse.

men lige i dette tilfælde, så kan i sku ikke alle sidde og pudse glorien.
    tror sku det er de færreste der var gået til bekendelse.

jeg siger det bare som det er:)

• #29   24. jul 2009 gå aldrig tilbage til en fuser (;
    men det er bedre at du fortæller din kæreste
    det, end at hun selv skulle finde ud af det.
    prøv at tænk hvis det var dig, der var
    den uvidne - ville du ikk ogs heller få det
    a' vide a kæresten end at selv finde ud a
    det i byen (:

men man må tage konsekvensen af det lort,
    man har lavet &' så kan man jo fortyde det så
    meget man vil.
    men hvem siger ikk at din eks - kun var sammen
    med dig den aften for at ødelægge det du har med
    din kæreste, hvorefter din eks ikk vil have med dig
    at gøre når din nuværende kæreste har sluttet det (:

• #31   24. jul 2009 Hvorfor sætte det hele på højkant for et enkelt fejltrin???
    Hvad ingen ved har ingen ondt, afog i og med han er den eneste der ved noget er det ham der har ondt i samvittigheden!
    Fin straf,og hun forbliver glad i sin uvidenhed...

• #34   24. jul 2009 Kald det nosser eller mangel på samme....
    Jeg vil sige sket er sket,og intet kan ændre på det...
    Og hvis han ved det vil skade mere end gavne at fortælle det,hvorfor så?
    For at føle sig mere mandig? Og vide at man er en helt og fortalt sandheden og gjort den man elsker pisse ked af?
    Kunne forstå hvis det han havde været i seng med hende,men come on...Kysseri?

• #36   27. jul 2009 Væk med exén der var sku nok en grund til at det ikke gik, og du bliver ikke forelsket i hende men i de ting i havde sammen.

Men enten fortæl din kæreste det med kysset!(ikke mere end det, da det er dit gamle kærlighedsliv)

eller

Lad vær med at sige noget og lev med skamen alene!,

hun har jo ikke gjort noget for at blive såret (så hvorfor skulle hun såres)
    men du har gjort noget så du burde være ene om at føle dig såret.

• #37   11. aug 2009 stakkels pige du er sammen med .. hold kæft du er da den største idiot... fortæl hende sandheden, det fortjener hun!! især når hun har spildt 3 år på dig.. fuck hvor har jeg ondt af hende...!!!

• #Nickname -
    #Nickname - Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 107
    #38   30. mar 2013 Det var da godt du fandt en knap 4 år gammel tråd at hive til tops smiley

Keder man sig?

Kommentér på:
Har været "utro" hvad gør jeg?

Annonce