{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

tulleh .
tulleh .
Tilmeldt:
5. jun 2010
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 36

kontanthjælp {{forumTopicSubject}}

hey ... er der nogen herinde der ved om hvis man gerne vil flytte til en anden kommune . om der så gør en forskel , hvis man er på kontant-hjælp . og ved i om det er den kommune man bor i eller gerne vil flytte til . om det gider hjælpe en med at søge en lejlighed ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kontanthjælp
  • tulleh .
    tulleh . Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 36
    #1   24. jun 2010 når okay .. jeg vil så bare væk fra københavn .


    ja men hvis man nu allerede har kontanthjælp . skal man da ikke søge det igen ???


  • tulleh .
    tulleh . Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 36
    #2   24. jun 2010 - ElinE -

    men skal jo lige have en lejlighed . og det jo det jeg tænker på om det så er den gamle kommune eller den jeg gerne vil flytte til jeg skal spørge om hjælp


  • #3   24. jun 2010 tulleh du skal snakke med dit jobcenter der og så kan de evt. flytte dig til den kommune du flytter til, for det er sku noget lort at starte alt det bøvl forfra,

  • tulleh .
    tulleh . Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 36
    #4   24. jun 2010 okay . det vil jeg så gøre . men hvis man skal have hjælp til at finde en lejlighed ... er det så stadig den kommune jeg bor i nu . eller den jeg gerne vil flytte til det er det jeg ikk forstår

  • #5   24. jun 2010 find da selv din lejlighed lige som alle andre normale mennesker gør, jeg synes sgu alle der er på kontant hjælp tror de skal ha i hoved og røv.
    FÅ ET JOB OG FIND DIN LEJLIGHED SELV!!!!!!!!!!!!!!!!
    det gør vi andre!


  • tulleh .
    tulleh . Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 36
    #6   24. jun 2010 andreas B


    DET JO NOK DERFOR JEG LEDER EFTER EN LEJLIGHED IKK SMARTE DET JO NOK FORDI JEG IKKE KAN FÅ DEN UDDANNELSE DER HVOR JEG BOR NU IKK . DET HAR IKK NOGET MED AT VÆRE PÅ KONTATHJÆLP AT GØRE


  • #7   24. jun 2010 præcis som nikolai siger, så nemt er det faktisk!

  • #8   25. jun 2010 Du kan ringe ned på kommunen og hører af hvordan og hvorledes, ring evt. også til den kommune du vil flytte til om hvordan og hvorledes..

    Det er nok dem der kan give dig det bedste svar smiley

    Det kan svinge lidt, men det kommer helt an på skatten man betaler i den kommune smiley


Kommentér på:
kontanthjælp

Annonce