Hundetræning ?? Hundetræning ??
Hej BB
Jeg ville egentlig spørge på Hundegalleriet, men kan ikk huske koden og venter stadig på mail med ny så prøver lige her
Jeg har virkelig forelsket mig i en Islandsk Fårehund nu, og når min bil er synet så blir den som den er INDTIL JEG HAR FÅET MIN HVALP !! For jeg kan slet ikke komme a den hund igen, har siddet på google og youtube siden lidt over midnat og tjekket dem ud, og jeg håber så meget jeg får en i fødselsdagsgave nu her !
Så var det lige jeg kom i tanke om sån noget med at lære hudne tricks.. De gamles hunde kan ikk rigtig nogen smarte ting, men jeg ville virkelig gerne ha min lille Pup til at kunne rulle rundt, spille død og andre basale ting hehe .. Men er det nemt og lære en hund tricks?
Er der en bestemt alder det er nemmest i eller noget?
Lærer en han nemmer end en hun? Omvendt? Ligemeget? Jeg vil mægtigt gerne være forberedt på opgaven, hvilket osse indebærer at jeg holder op med at ryge (7 9 13!!!) hehe, så jeg har flere penge til at få den plejet rigtigt bl.a ..
Håber ikk min tekst er for rodet, jeg er monster træt
Håber på nogle gode svar når jeg vågner igen
Mvh Luffe
nov 2007
Følger: 29 Følgere: 26 Fotoprofiler: 1 Emner: 79 Svar: 2.416
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 18 Svar: 80
Der er en masse sjove ting man kan lære sin hund.
Du kan også gå til agility, Rally...
Undersøg om der er det i nærheden! Det vil jeg helt klart anbefale,
men i agility skal hunden være 12-15 mdr, ved ikke helt med Rally.
Hunde kan lære hele livet og når de siger, at ældre hunde har svært ved, at lære, er det fordi de ikke er vant til, at lære noget. -Så kan det måske godt være lidt for sent nogle gange.
Jeg finder lige lidt links og sender til dig.:-)
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 18 Svar: 80
Jeg er meget stor fan af hende.
Hun har en masse "how to" videoer. -Se dem!!
http://www.youtube.com/user/kikopup
nov 2007
Sofie - Super! Vi har hundeskov og alt muligt i nærheden så det sku ikk være noget problem !
Og tak for link, har bookmarked hende, så kan jeg altid følge med når jeg får hunden
Anne Sofie - Grunden til jeg overhovedet faldt for dyret til at starte med var fordi jeg i aftes sad hos nogle tøser med en kammerat og hyggede lidt, så kom deres nabo gående udenfor med hans Islænder 12uger gammel hun .. Og vi var fuldstændig solgte, allesammen
Ska os lige ind og se om jeg har fået min ny adgangskode til Hundegalleri nu
nov 2007
Nu var jeg så glad for at flytte for mig selv, så slap jeg for hundehår på tøjet over alt,. Og så siger du nu at jeg ska pakkes ind i hårklumper igen ?? HM
nov 2007
Men jeg er os klar på at "rede" hunden, altså pelsen hehe.. Mine forældre er ikke særlig gode til at gøre det ved deres hunde, så den ene a dem har RIGTIG med pels! Meget grå pels indenunder det sorte, som vel er det der underuld ?
Men jeg ser virkelig frem til at sidde og se lidt flimmer i læderstolen med stumpen på maven og sidde og frisere og nusse lidt , så ud en tur inden aftensmaden osv hehe .. Jeg er virkelig hooked !!
Men ja jeg må lige tjekke hundegalleri lidt ud
Hundetræning ??