{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
630 visninger | Oprettet:

Søvn-Problemer {{forumTopicSubject}}

Jeg har en del søvnproblemer for tiden. Jeg føler mig ikke træt før 2-3 stykker om natten. Jeg har forsøgt at gå tidligt i seng, jeg har forsøgt at stå tidligt op, jeg drikker ikke kaffe eller cola - cola er kun i weekenderne. Jeg har forsøgt med noget stille og roligt musik osv.

Har i nogle ideer til, hvordan jeg kan komme ind i en god søvnrytme?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søvn-Problemer
  • #1   9. nov 2011 Lige pt søger jeg arbejde. Jeg er ved at flytte fra Sverige til DK.
    Men jeg står op når kæresten tager i skole dvs. kl 08. Går en tur med hunden. Gør rent, søger jobs, rider mine heste, ses med venner osv.

Jeg tror jeg er lidt stresset over,at jeg ikke rigtig laver noget. Ofte føler jeg mig rastløs.

• #2   9. nov 2011 Kender det godt.. Kan så kke sige at jeg ligefrem drikker lidt kaffe og Cola.

Men for mig plejer det at hjælpe at enten lave noget fysisk aktivt, hvor pulsen virkelig kommer op.. Ellers endnu bedre tag væk hjemmefra i nogle dage. Når du så kommer hjem og har oplevet en masse bliver du automatisk træt.

Ellers kan du jo prøve at holde dig vågen et døgn. Så skal du nok falde i søvn når det bliver aften ;).

• #3   9. nov 2011 Jeg er begyndt at løbe hver aften, og ja, jeg føler mig lidt træt, men efter 15 min. er jeg helt frisk igen :S

De eneste gang jeg falder i søvn med det samme er, hvis jeg har været stiv eller hvis min kæreste nusser mig i en times tid eller længere...

• #4   9. nov 2011 Abe, nej jeg er super frisk smiley

• #5   9. nov 2011 Jeg har samme problem.. Det gælder om at komme ind i en søvnrytme så du bliver træt om aftenen.. Stå tidligt op.. Måske før kl 08..

Sluk tvet 1 time før du ska sove og læs en bog under dynen.. Drik en kop the.. Og dæmp lyset smiley

• #6   9. nov 2011 Men udmatter det dig og føler du dig skidt tilpas? for umiddelbart ligner det da en win win situation i mine øjne, hvis du kun behøves at sove 4-6 timer per nat? Så har du meget mere fritid?:D

• #7   9. nov 2011 Altså jeg har lidt feber, eller lidt hedeture hvis man kan sige det sådan og jeg kan blive lidt irriteret af små ting.
    Men ellers har jeg det fint smiley

• #8   9. nov 2011 Det er selvfølgelig ikke rart med feber. Jeg selv går tit i seng ved 2-3-4 tiden bare for at få lidt ekstra fritid, men jeg har så heller ikke dine bivirkninger. Jeg håber du finder en løsning på dit problem. god bedring:)

• #9   9. nov 2011 Helt sikkert. Da jeg startede på Lunds Uni. Stod jeg op kl 06 og sov kl 22. Der havde jeg bare den perfekte rytme smiley

• #10   10. nov 2011 Der var ikke tilmeldte nok, så mit kursus blev ændret til svensk, jeg kom ret sent ind i det. Dvs. jeg nåede ikke introduktionen samt drukturene, jeg var den eneste dansker + de havde lavet en del fejl, så jeg kunne ikke læse det jeg egentlig ville før om et år. Så efter et par uger gad jeg det ikke mere, det var super svært på svensk.

• #11   10. nov 2011 jeg kunne ikke få kontant hjælp i Sverige, pga. alle deres lorte regler, så jeg er på vej hjem til dk igen. Jeg har fundet mig et studiearbejde når jeg begynder på mit studie enten januar eller marts...

Kommentér på:
Søvn-Problemer

Annonce