775 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Søvn Problemer Søvn Problemer

Hej baboom .
Her den seneste tid , der har jeg ikke kunne sove på nogen måde . Følger mig selfølgelig træt osv . Men kan simpelthen ikke finde ro .

Når ligger og prøver så har jeg intet andet i tankerne end at jeg virkelig gerne vil sove ..
Og jeg kan ikke få tankerne på andre ting end det .
Og det må være derfor jeg ikke kan sove fordi jeg fokuserer for meget på det .

Plejer og kunne sove hvor somhelst og når somhelst . Men siden i fredags har jeg kun fået sovet lørdag og søndag . Pga. de tømmermænd og den brændert jeg havde tror jeg .

Ville være den største hjælp på jorden hvis der var nogen der havde prøvet det før , og havde nogen tips til hvordan jeg kan komme til at få min nattesøvn igen ..

1000 gange tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søvn Problemer
  • #1   15. dec 2009 Lytter lige med har samme problem ..

• #2   15. dec 2009 lyt til novet lav musik det hjælper hos mig

håber det hjælper jer

• #3   15. dec 2009 Mike r - Plejer og ha mit fjernsyn på lav volume hele natten lang normalt . Men virker ikke :S

• krisi c
    krisi c Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 72
    #4   15. dec 2009 når jeg har samme problem plejer jeg at vente med at gå i seng til jeg er ved at falde om af træthed. sæt evt en film på, og smid dig underdynen, og skru ned for lyden.

fortsætter det kan du bede din læge om at få noget du kan sove på.

• #5   15. dec 2009 krisi C - Har været vågen i 24 timer nu .. Og er faktisk ikk ret træt . eller det var jeg tidligere ..
    Kan det være overtræthed ?

• #6   15. dec 2009 ryge en lille pind måske =)

• #7   15. dec 2009 Lennart H - Den går jo ikk hver dag smiley

• krisi c
    krisi c Tilmeldt:
    jun 2009

#8   15. dec 2009 tror helt sikkert det er overtræthed. men det hjælper ikke at gå i seng hvis du på forhånd ved du ikke kan falde i søvn. vent til du er virkelig virkelig træt, og så glem alle spekulationer om skole, arbejde osv videre imorgen. det hjælper slet ikke når man har svært ved at sove.

• #9   15. dec 2009 krisi C - Det jeg slet ikk kan få ud af hovedet er at jeg overbeviser mig selv på forhånd at jeg ikke kan sove på nogen måder .. Jeg kan ikke få ro i mit hovede . Det gør mig snart sindsyg . Savner og kunne få min søvn smiley

• #10   15. dec 2009 nej men måske fint nok her mens du har problemer med og sove og så evt stop igen når der er kommet styr på det igen men kræver så jo os bare du kan stop igen hehe

• krisi c
    krisi c Tilmeldt:
    jun 2009

#11   15. dec 2009 Tror helt ærligt ikke at euforiserende stoffer er svret på problemet. Men hvis du ikke sover i nat igen, så ring til lægen imorgen mellem 8-9 ( der plejer de at have telefontid) og forklar ham dit problem, så kan han nok ringe noget der kan hjælpe dig med at sove ind på apoteket.

har du prøvet en super kedelig dokumentar eller bog ?

• #12   15. dec 2009 har samme problem, har for meget energi, gaber heletiden , men kan ikke sove, og ligger nogle gange uden noget i 2-3 timer uden at kunne falde i søvn :S

• Alfalover x
    Alfalover x Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 81
    #13   15. dec 2009 Ryge Rød Lebanon du vil med garanti sove smiley

• #14   15. dec 2009 det problem har jeg haft hele mit liv, og lægen kan ikke sige hvad der er galt smiley

• Julemand .
    Julemand . Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 135
    #15   15. dec 2009 Jeg har nogle gange samme problem, hvis jeg har alt for mange tanker i hovedet.

Jeg plejer bare at ryge en fed 1 times tid inden . Det virker for mig i hvert fald. Bare noget billigt crap. Man behøver ikke at købe alt det dyre, hvis det bare er det her det skal bruges til.

Det skal lige siges at det ikke er noget jeg gør meget i. Det sker måske en gang hver 3. måned.

• #16   15. dec 2009 SALG (Talblind) - du kan faktisk godt ha ret i det med stiv krop ..
    Det vil jeg ihvertfald prøve imorgen hvis jeg ikke får min søvn i nat . Plus ringe til lægen ..

Er bare pisse bange faktisk .. For har aldrig prøvet det før .. Det må være de tankers skyld . Og gider virkelig ikke drikke eller ryge en pind for at problemet skal løse sig ..

Er der ikke en måde man kan få sine tanker et andet sted når man prøver og sove ? smiley

• #17   16. dec 2009 Du spænder sikkert, læg dig på ryggen og tag nogle dybe langsomme indåndinger og slap helt af. Sæt noget chillout på, kan anbefale carbon based lifeforms.

Fx World of sleepers. (Fucking genialt nummer) http://www.youtube.com/watch?v=ILWBHf89dY0

God fornøjelse.

• Mr. B
    Mr. B Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 485
    #18   16. dec 2009 Din krop er kommet ud af sin "bio-rytme".

Det du skal gøre er at stå "tidligt op", uanset hvor sent du går i seng.

Dvs. går du klokken 04.00 i seng og falder i søvn, så står du op kl 08.00.

Ja, det er hårdt.

Derefter skal du sørge for at holde dig i gang hele dagen og ikke gå i seng før en klokken 22.00-23.00 samme dag.

Igen sørg for at så tidligt op næste dag, og efter 2-3 dage burde din krop genfinde sin biorytme.

• #19   16. dec 2009 Mr. B - Det vil jeg gøre imorgen så . Skal også ud og søge en masse arbejde . Så har nok og gi mig til imorgen ..
    Glæder mig bare som et lille barn til at komme ind i min normale rytme igen .. Plejer og være en natteravn og gå i seng kl 5 morgen og stå op igen kl 5 aften smiley

Er du læge ? smiley

• Mr. B
    Mr. B Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 485
    #20   16. dec 2009 Nej jeg er ikke læge. Men på fritidsbasis studerer jeg lidt det at være i balance med sig selv - gennem mad, søvn og sport.

Nogle gange har kroppen kun brug for et lille pust for at komme sig selv igen, men vores levevaner kommer i vejen. Fx kan det være utroligt svært at stå op kl 08 hvis man er gået i seng kl 04.

Og når man så alligevel har sovet de 10 timer til langt hen på eftermiddagen, så finder man sig alligevel deprimeret, træt og sløv - og så starter cirklen bare igen.

Kommentér på:
Søvn Problemer

Annonce