Mac VS Ikke mac? {{forumTopicSubject}}
Ja jeg kan simpelthen ikke finde ud af om min næste computer skal være mac eller ej.
Især fordi mine grundlag for at ønske en er komplet åndsvage.
Jeg overvejer at købe mac fordi: Designet er fedt... The end!
Og syntes måske at 13000 (for en god pro i sin størrelse) er PÆNT dyrt når jeg kan få noget tilsvarende iforhold til indhold til 8000-9000 ved en "alm" PC.
Jeg bruger computer til:
- Hjemmeside design
- Photoshop / billed redigering
- video redigering
- Internet.
That's it... Lige p.t har jeg en samsung jeg er fuldt ud tilfreds med, den kan køre de programmer den skal i et fint tempo, den er bare ved at være gammel og har nogle ydre skrammer om f.eks smadret webcam og mousepad der gør jeg vil skifte ud.
Er Mac virkeligt å meget mere fantastisk? Og hvorfor? hvad er det helt præcist den kan udover t "den er fed"?
Og hvis ikke mac, hvad computer mærker anbefaler i så? Og er der nogle i kraftigt fraråder?
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 124 Svar: 708
Men alt i alt, fin maskine, bare dum hvis du skal bruge nogle specielle programmer, eller spil, da det ikke er alle der er kompatibel med mac's system.
Men ellers vil jeg da gerne fraråde acer, det er det væreste låårt jeg har ejet, det er ikke andet end probs med det.
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 63 Svar: 512
Har selv en macbook pro 13", og de har nogle mega fede funktioner som windows ikke har. Det er bare de små ting der gør den dét federe.
Og du kan sagtens få en helt ny til 9000kr.
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 6 Emner: 21 Svar: 167
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 21 Svar: 217
maj 2008
Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 375
mht. prisen, så fik jeg min billigt, og jeg ville aldrig nogensinde købe den til fuld pris, da min fra ny kostede 15000kr, macbook pro 15" i5 2,53ghz 500gb, primært købt til studie, og lidt spil ved siden af.. Fortryder lidt at jeg købte den pga. vægten.
Men mac vs pc...tjah, du betaler for design, så må man bestemme om det er det værd (jeg synes ikke).. softwaremæssigt kører mac fint, men tør ikke sammenligne med windows da det sidste jeg prøvede var winxp, så det ville være unfair
Mac VS Ikke mac?