{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

Mac VS Ikke mac? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg kan simpelthen ikke finde ud af om min næste computer skal være mac eller ej.

Især fordi mine grundlag for at ønske en er komplet åndsvage.

Jeg overvejer at købe mac fordi: Designet er fedt... The end!
Og syntes måske at 13000 (for en god pro i sin størrelse) er PÆNT dyrt når jeg kan få noget tilsvarende iforhold til indhold til 8000-9000 ved en "alm" PC.

Jeg bruger computer til:
- Hjemmeside design
- Photoshop / billed redigering
- video redigering
- Internet.

That's it... Lige p.t har jeg en samsung jeg er fuldt ud tilfreds med, den kan køre de programmer den skal i et fint tempo, den er bare ved at være gammel og har nogle ydre skrammer om f.eks smadret webcam og mousepad der gør jeg vil skifte ud.

Er Mac virkeligt å meget mere fantastisk? Og hvorfor? hvad er det helt præcist den kan udover t "den er fed"?

Og hvis ikke mac, hvad computer mærker anbefaler i så? Og er der nogle i kraftigt fraråder? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mac VS Ikke mac?
  • #1   4. maj 2012 Hmm, apple laver nogle fede produkter, ingen tvivl om det, men prisen er alt for høj, i hvert fald til at jeg vil købe det. Men det sker jeg køber et af deres produkter hvis jeg bliver tilbudt det billigt brugt f.eks.

Men alt i alt, fin maskine, bare dum hvis du skal bruge nogle specielle programmer, eller spil, da det ikke er alle der er kompatibel med mac's system.

Men ellers vil jeg da gerne fraråde acer, det er det væreste låårt jeg har ejet, det er ikke andet end probs med det.

• #2   4. maj 2012 Hvad er "en god pro"? De er vel ens, ud over størrelse.
    Har selv en macbook pro 13", og de har nogle mega fede funktioner som windows ikke har. Det er bare de små ting der gør den dét federe.
    Og du kan sagtens få en helt ny til 9000kr.

• #3   5. maj 2012 hvis du kun går efter deres design, så kig efter ASUS ZENBOOK.. har jeg lige købt smiley

• #4   5. maj 2012 Jeg har altid sværget til "almindelige" computere, men valgte her til nytår at købe en Macbook Pro. I starten syntes jeg det var lidt forvirrende (Efter 12 år med windows), men nu hvor jeg har brugt den i nogle måneder er jeg sku glad for mit valg. Det er en lækker maskine og somsagt i et tidligere indlæg, så er det de små ting som gør den mere brugervenlig smiley

• Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
    #6   5. maj 2012 Julie p, hvor har du de facts fra?

• #10   5. maj 2012 Jeg skiftede til mac fra IBM thinkpad for 2 år siden. Jeg var mest nervøs for skiftet fra trackpoint (klitoris) mus til touchpad, men på det punkt er mac klart overlegent og jeg blev ret hurtigt vant til det...Udover det, så synes jeg ikke at en mac kører så problemfrit som de fleste går og siger, men dog er antallet af nedbrud mindre sammenlignet med windåse.

mht. prisen, så fik jeg min billigt, og jeg ville aldrig nogensinde købe den til fuld pris, da min fra ny kostede 15000kr, macbook pro 15" i5 2,53ghz 500gb, primært købt til studie, og lidt spil ved siden af.. Fortryder lidt at jeg købte den pga. vægten.

Men mac vs pc...tjah, du betaler for design, så må man bestemme om det er det værd (jeg synes ikke).. softwaremæssigt kører mac fint, men tør ikke sammenligne med windows da det sidste jeg prøvede var winxp, så det ville være unfair smiley

Kommentér på:
Mac VS Ikke mac?

Annonce