Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Løkke vs. Thorning Synes Løkke er BOSS i den debat! og kan slet ikke klare Thornings dumme grin, hun vrøvler og vrøvler!! please!! un...
Politik
Oprettet:
11. sep 2011
Visninger:
4.936
medlem 3F propaganda? er jeg den eneste der som medlem af 3F er forarget over den folder de sendte ud som næsten direkte er skrevet af helle ...
Politik
Oprettet:
11. sep 2011
Visninger:
885
10 års løgne..! Jeg fatter ikke at der stadig er folk som tror det var Al-Quaeda som gjorde det.. http://www.youtube.com/watch?v=8_tf2...
Politik
Oprettet:
11. sep 2011
Visninger:
2.014
villy nu på engelsk hehe tjek den ud http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NWUBksFWyPg
Politik
Oprettet:
10. sep 2011
Visninger:
520
hvor skal dit x sættes hvor skal dit x sættes i år, og hvorfor.. jeg har også gået og tænkt over, hvorfor folk ikke vil fortælle det, hvad ...
Politik
Oprettet:
7. sep 2011
Visninger:
793
politik opsat med lidt humor Her er historien om ti personer, der hver dag går ud på restaurant og spiser middag sammen. Den fælles regning på rest...
Politik
Oprettet:
3. sep 2011
Visninger:
1.183
politisk debat kom frisk :-) vækst nu har jeg tænkt og tænkt. hvis nu det bliver de røde der kommer til magten, og de vil jo fremskynde en masse byggeproj...
Politik
Oprettet:
2. sep 2011
Visninger:
562
Valg hvem skal man stemme på? tja hvem hulen skal man stemme på hvis man vil danmark det bedste? syntes aldrig det har været så svært før at sætte mi...
Politik
Oprettet:
29. aug 2011
Visninger:
1.109
ADVARSEL!!! ADVARSEL: Hvis du modtager en venneanmodning på facebook fra Helle Thorning-Schmidt, Villy Søvndal, Margrethe Vestager ...
Politik
Oprettet:
28. aug 2011
Visninger:
1.903
Husk at stemme blåt til valget :) Kun folk der ikke gider at arbejde stemmer rødt! - og de burde ikke have lov at stemme!! ;) - Forsat god dag!
Politik
Oprettet:
26. aug 2011
Visninger:
1.993
Hvem bliver ny overhoved for DK? ;) Den 15/9 for vi svaret på hvem der bliver DK's nye statsminister :D Så der er lige 20 dages VALG flæsk - GO :p /B...
Politik
Oprettet:
26. aug 2011
Visninger:
928
Liberal alliance hjælp om Eu, nato og fn hey ved i om liberal alliance går ind for eu, nato og fn eller er de i mod???
Politik
Oprettet:
25. aug 2011
Visninger:
1.635
Øget grænsekontrol, din mening? hej læste lige det her på tv2 http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-41426856:tysk-minister-boykot-danmark.html alt...
Politik
Oprettet:
7. jul 2011
Visninger:
1.196
Tillykke Løkke I anledningen af at Lars Løkke og regeringen fik deres 2020 plan igennem, så har Pia Christmas-Mølle­r, i samarbejde me...
Politik
Oprettet:
17. jun 2011
Visninger:
1.348
Afstemining - Dansk Vs. Engelsk Hvis der kom et valg idag og at skifte "modersmål" i danmark og valget stod imellem Dansk [ ] eller Engelsk [ ] hv...
Politik
Oprettet:
27. maj 2011
Visninger:
916
Hvad er dit forhold til pirateri? (software) (software/film/musik) ? ja / nej --- hvorfor?
Politik
Oprettet:
23. maj 2011
Visninger:
1.277
Forsikring i DK og USA? Hej med jer Er i gang med at undersøge lidt om forsikring i USA og DK, til en opgave, jeg er i gang med at skrive. Er ...
Politik
Oprettet:
18. maj 2011
Visninger:
869
amerikansk politik Hej med jer Jeg er i gang med at skrive en samfundsrapport om forskellige og ligheder mellem DK og USA´s måder at f...
Politik
Oprettet:
10. maj 2011
Visninger:
1.397
Billede af Bin Ladens lig kommer ikke "Billede af Bin Ladens lig kommer ikke ud" i henhold til tekst-tv. Muligvis fordi dette billede ikke eksisterer. Man...
Politik
Oprettet:
4. maj 2011
Visninger:
1.375
hvad symbolisere sydstatsfalget?? hej alle sammen :-) er der nogen der kan fortælle mig, hvad sydtatsflaget symbolisere??? hvis jeg googlere det kommer...
Politik
Oprettet:
17. apr 2011
Visninger:
982

Annonce