Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Vi har alle ideer. Jeg har lige ligget på min sofa og set en film der hed The Butler og det var en fantastisk film. Og jeg tænker på hvis...
Kommunikation
Oprettet:
2. jul 2023
Visninger:
262
Den Danske Filmcentral. Ja tror de fleste af jer har set film fra Den danske Filmcentral den fandtes i de gode gamle dage og jeg husker når ens...
Kommunikation
Oprettet:
7. feb 2023
Visninger:
226
The baby makers. Ja Jeg så en film i går - altså hen på de sene timer og Babymageren fik godt nok mig til at storgrine og tænk at sku st...
Kommunikation
Oprettet:
3. jun 2022
Visninger:
188
Igen en god film. Ja DR1 viste her til aften The Love Punch og jeg hygget mig ret meget over den og man høre jo gang på gang om hvordan k...
Kommunikation
Oprettet:
19. apr 2022
Visninger:
309
Gør i også sådan. Ja jeg så en film her hen under de sene timer - Angel Eyes - og der var et stykke hvor herren som forsøger ikke at vis...
Kommunikation
Oprettet:
2. apr 2022
Visninger:
458
En af mine Fredsliljer. Ja jeg har jo flere fredsliljer og jeg har længe tænkt på at trængte til at blive vandet og det er jo så samtidigt med ...
Kommunikation
Oprettet:
25. mar 2022
Visninger:
296
Næstekærlighed. Ja efter at jeg så den Dokumentarfilm/film Den stort jord kom jeg til at tænke på min mor som hjalp nogen i sit korte l...
Kommunikation
Oprettet:
21. mar 2022
Visninger:
186
Ja hvad tænker i. Ja nu er det snart jul og jeg tænker på hvordan jeg som lille hørte om hvordan de små børn i Afrika sultet og det var i...
Kommunikation
Oprettet:
21. dec 2021
Visninger:
338
Livets gaver. Ja jeg har lige set en god film på DR2 med titlen Værker uden skaber og den var lang men god og den fik mig til at tænk...
Kommunikation
Oprettet:
24. sep 2021
Visninger:
468
Et glimt af fortiden. Ja jeg så en film i går den hed - En frygtelig kvinde og den gik jo ud på hvordan hun ned gjorde sin kæreste eller vil ...
Kommunikation
Oprettet:
6. aug 2021
Visninger:
405
Jane Horney . Ja jeg har flere gange tænkt i en film/serie der blev sendt på DR1 tv for mange år siden - men når jeg har søgt efter n...
Kommunikation
Oprettet:
4. apr 2021
Visninger:
465
Englemager. Ja jeg skal også lære og i dag lærte jeg igennem en film hvad en englemager var og var i klarover hvad en englemageren ...
Kommunikation
Oprettet:
23. mar 2021
Visninger:
794
Har i også prøvet det. Ja jeg sidder faktisk og ser en film på DR1 En chance til og den køre bare nok fordi der er ting jeg ikke bryder mig om...
Kommunikation
Oprettet:
18. mar 2021
Visninger:
544
At sælge sine ting. Ja de fleste har vel prøvet at sælge et eller andet - måske på den blå avis eller i gul og gratis og jeg så her forlede...
Kommunikation
Oprettet:
7. dec 2020
Visninger:
619
Jeg tror den skal være her? Ja jeg tror de fleste af jer også har tænkt over HVORFOR og i flere katastrofe film og nok også i krigsfilm ses der of...
Kommunikation
Oprettet:
23. nov 2020
Visninger:
500
Har i debtafri efter kl:22:00 :-) Ja det sker at jeg tænker i at i tit er helt væk efter kl:22:00 da der tit intet sker men og her i dette debatunivers e...
Kommunikation
Oprettet:
19. nov 2019
Visninger:
568
Gåsehud. Ja her for ca. 7 - 8 dage siden så jeg en fantasi film der hed Gåsehud og den var nu meget sjov og da især med alt min ...
Kommunikation
Oprettet:
8. nov 2019
Visninger:
1.159
Drømmer. Jeg har ligget og set en dansk film Krig & andre katastrofer - en fed film og jeg tænkte på den gang jeg var meget ung ...
Kommunikation
Oprettet:
22. sep 2019
Visninger:
563
jul og glæde. Ja jeg sidder her midt i en hedebølge og her tidligere i dag så jeg en god gammel dansk film: Huset på Christianshavn o...
Kommunikation
Oprettet:
29. jul 2019
Visninger:
806
Husker du ..... Ja, jeg husker godt, især det gode, det dårlige prøver jeg at gemme, men ikke længere væk, end jeg godt kan huske og so...
Kommunikation
Oprettet:
6. feb 2019
Visninger:
1.208

Annonce