{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

Kreatin og protein {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.. Har lige nogen spørgsmål. Skal starte på en 3måneders slankekur per 1 januar. og skal også styrketræne samtidig da jeg skal begynde og tage min træning meget seriøst. Så tænkte på er det en god ide og starte på protein og kreatin på samme tid. Vejer ca 95 og skal tabe mig omkring 15kilo

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kreatin og protein
  • #1   31. dec 2010 Hvis du bare spiser massere så er det slet ikke nødvendigt,
    - selvfølgelig når jeg skriver massere, så er det af det rigtige mad og ikke fast food osv.
    Du skal ligge i 500kcal underskud for at tabe dig, også skal du ca. beregne 2g. pr. kropsvægt protein om dagen. Så det er ud og køb ind og kigge bag på æskerne så du ved hvad du nogenlunde får, hvis du ikke kan få nok protein igennem din mad, hvilket du burde. så køb noget pulver. Men mit forslag er at start ud uden, så kan du altid købe noget senere.

• #2   31. dec 2010 du kan ikke gå på slankekur og samtidig styrketræne for at blive større

• #3   31. dec 2010 Nej men har trænet før så har også en del muskler som jeg ikke vil miste

• #4   31. dec 2010 Du kan sagtens beholde din masse og tabe dig, det andet er noget forbandet sludder.
    Du skal bare sørge for at udnytte dine proteiner ved at træne først og så dyrke cardio bagefter, og være i kalorieunderskud på ca. 500 hele dagen, du kan finde en tabel for din præcis indtagelse.

• #5   31. dec 2010 Lasse N

der er ingen her der har sagt at han ikke kan beholde sin masse og samtidig tabe sig. der er blevet sagt at han ikke kan træne sig STØRRE og samtidig tabe sig, der er en væsentlig forskel

• Mikkel J
    Mikkel J Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 22
    #6   31. dec 2010 Du kan sagtens styrketræne og tabe dig på samme tid. Du skal bare huske at købe noget proteinpulver uden for mange kalorier. Mindre fedt, flere muskler.

Vi dlog anbefale dig at købe no-explode istedet for alm. kreatin, det har en fed virkning! smiley

(link fjernet)

Kommentér på:
Kreatin og protein

Annonce