{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kreatin og protein.
  • #2   19. aug 2008 jones, når jeg drikker kreatin (lige startet med det igen idag faktisk) så tager jeg den første uge, med 20 gram om dagen, fordelt på 4 "shakes" dvs 5 gram i hver drik, det gør du i 7 dage, og så går du ned til 5 gram om dagen lige efter træning bagefter, det køre du så en 2 måneder ca. og så skal du huske at holde en månedes pause fra det, inden du så kan køre det i 2 måneder frem igen.

du kan også bare tage 5 gram om dagen til at starte med. men klart den annden metode giver hurtigst virkning. du kan jo læse om det hvis du søger på kreatin - Loading facen. det er som jeg har beskrevet her.

• #3   19. aug 2008 Per F:
    1000 tak for hjælpen, ved du også noget om protein pulver?

De 4 shakes, er det bare 1 morgen, 1 middag, 1 eftermiddag, 1 aften eller er det fordelt anderledes ?

• #4   19. aug 2008 Jones. hvis muligt så tag en "shake" hver 4 time, så er de godt fordelt:) den ene skal du nok ligge lige efter træning. og når du skal køre kun 5 gram om dagen så tager du den bare lige efter træning:D

Hmm neej protein, men det burde jo så på bøtten, trr også det er lidt forskelligt fra produkt til produkt. ellers så spørg Blackie E. herinde. han har temmelig godt styr på stortset alt hvad der har med træning at gøre:P

Kommentér på:
Kreatin og protein.

Annonce