795 visninger
|
Oprettet:
At tabe sig... hjælp {{forumTopicSubject}}
Uh ha, hvor skal jeg starte??
Hvordan taber man de der 3-5 overskydende kg uden at man tager på efter noget tid eller bliver mager???
Jeg træner dagligt, og jeg elsker det, men er træt af at bare en dag hvor jeg holder fri og spiser usundt, ja så skal der en hel uges motion til før jeg er nede i vægt igen...
Jeg er ganske normal af bygning, og gider ikke være micro mini som da jeg var 14, nej jeg ønkser bare at være normal og kunne holde vægten nede...
Hvordan gør man?
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 10 Svar: 214
Den eneste vej frem for dig er at spise mere rigtig end du gør (ikke det helt store bare lidt).
Og så dyrk stort 2-3 gange om uden, så skulle du gerne holde vægten nede uden at blive for tynd.
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 4 Svar: 24
Elsker mad - nogle af jer der har erfaringer med vægtvogterne, vægtkonsulenterne osv...
Vil gerne lære at spise helt rigtigt og varieret:)
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 4 Svar: 24
Bare de der unødvendige 3-5 kg man altid har...
Kunne være rart:)
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 19 Svar: 987
Jeg er så heldig jeg kan spise precis hvad jeg vil og jeg tager ikke et gram på selvom jeg gerne ville. Jeg har prøvet ½år kur med en kvart litter piskefløde efter arbejde dagligt med 4-6 store måltider.. Jeg tog ikke et gram på..
Men nogen er sådan at så snart de lugter til marzipan tager de 5 kg på, og det kan være et problem hvis man er lidt slikmund.. Men man skal bare kunne styre sine måltider tænke over hvor sundt tingene er.. Ikke for meget fedtstof, og spis godt med grønt som gøre godt for de fedstoffer du nu stopper med at spise...
Det er i store træk det jeg vil kunne sige vil hjælpe... Men der er meget information på internette om hvordan man lever et sundt liv..
håber det kan hjælpe
apr 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 113 Svar: 953
apr 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 113 Svar: 953
feb 2007
Følger: 41 Følgere: 40 Fotoprofiler: 1 Emner: 84 Svar: 1.361
At tabe sig... hjælp