{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

At tabe sig... hjælp {{forumTopicSubject}}

Uh ha, hvor skal jeg starte??

Hvordan taber man de der 3-5 overskydende kg uden at man tager på efter noget tid eller bliver mager???

Jeg træner dagligt, og jeg elsker det, men er træt af at bare en dag hvor jeg holder fri og spiser usundt, ja så skal der en hel uges motion til før jeg er nede i vægt igen...

Jeg er ganske normal af bygning, og gider ikke være micro mini som da jeg var 14, nej jeg ønkser bare at være normal og kunne holde vægten nede...

Hvordan gør man?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At tabe sig... hjælp
  • #1   10. jul 2007 Jeanette M - Nemlig, for en slankekur virker kun i kort tid.

    Den eneste vej frem for dig er at spise mere rigtig end du gør (ikke det helt store bare lidt).

    Og så dyrk stort 2-3 gange om uden, så skulle du gerne holde vægten nede uden at blive for tynd.


  • #2   10. jul 2007 Takker... Ih hvor er det træls at der ikke er nogen vidunder kur, hvor man godt kan holde til at gå slik-amok bare engang imellem....

    Elsker mad - nogle af jer der har erfaringer med vægtvogterne, vægtkonsulenterne osv...

    Vil gerne lære at spise helt rigtigt og varieret:)


  • #3   10. jul 2007 Takker...

    Bare de der unødvendige 3-5 kg man altid har...

    Kunne være rart:)


  • #4   10. jul 2007 Team Topper, der er ikke rigtig nogne let måde at tabe sig på.. Men en god ide er at løbe et min af 3 gange ugeligt, fordelt over ugen. Det vil forbrænde de kalorier som er overflødige, eller er det bare spise sundt, og motionere/være fysisk aktiv.
    Jeg er så heldig jeg kan spise precis hvad jeg vil og jeg tager ikke et gram på selvom jeg gerne ville. Jeg har prøvet ½år kur med en kvart litter piskefløde efter arbejde dagligt med 4-6 store måltider.. Jeg tog ikke et gram på..

    Men nogen er sådan at så snart de lugter til marzipan tager de 5 kg på, og det kan være et problem hvis man er lidt slikmund.. Men man skal bare kunne styre sine måltider tænke over hvor sundt tingene er.. Ikke for meget fedtstof, og spis godt med grønt som gøre godt for de fedstoffer du nu stopper med at spise...

    Det er i store træk det jeg vil kunne sige vil hjælpe... Men der er meget information på internette om hvordan man lever et sundt liv..

    håber det kan hjælpe


  • #5   10. jul 2007 Team Topper : Undvære de søde sager ;o) eller lære at leve med det..

  • #6   10. jul 2007 Ps. Husk, at det er IKKE sundt at tabe sig mere end 1 kg pr uge. Dine indre organer kan tage skade af det. Personligt spiser jeg meget efter Lene Hansson princip, der går ud på, at du ikke må mixe proteiner og stivelse. Maven kan ikke nedbryde begge ting og derfor vil maden ligge og rødne i din mavesæk.


  • #7   10. jul 2007 lytter lig med d;

Kommentér på:
At tabe sig... hjælp

Annonce