2.647 visninger
|
Oprettet:
" Tabe sig" {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Jeg søger nogle piller så man kan tabe sig.
Og det er for en kvinde.
Tusind tak forhånd hvis der nogen der kan hjælpe mig det er rigtige vigtig
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 51
feb 2008
Følger: 20 Følgere: 20 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 437
Sund kost samt montion er vejen frem
jan 2007
kender flere som ahr prøvet det..
jun 2007
Følger: 56 Følgere: 57 Fotoprofiler: 1 Emner: 81 Svar: 495
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 4 Svar: 587
det eneste det handler om er at forbrænde flere kalorier end du indtager... så simpelt er det... lad vær med at gør det sværrer end det er...
citat taget af Evander Holyfield...
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Emner: 10 Svar: 2.596
okt 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Fotoprofiler: 1 Emner: 80 Svar: 468
jun 2007
mar 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 81 Svar: 919
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 59 Svar: 1.101
Og så synes jeg direkte det er uansvarligt at begynde at tage det, specielt når du har børn!
Ts - Alli-pillen, ellers gå til lægen og få nogle der er receptpligtige, der er det muligt at få nogle der er appetitnedsættende, men man er samtidig nød til at gøre noget for det også - men sådan er det jo med alle former for "slankepiller"
jul 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Svar: 94
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Emner: 10 Svar: 2.596
okt 2008
jun 2007
CKH hvorfor er det uansvarligt at tage dem når jeg har børn??
okt 2008
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 59 Svar: 1.101
I så fald så burde du vide hvorfor det er uansvarligt.
Devilsmiss - Hvis man ikke kan tabe sig ved sund kost og motion, så taber man sig da heller ikke ved slankepiller.
jun 2007
maj 2007
Følger: 1 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 407
okt 2008
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 8 Svar: 167
aug 2008
Følger: 1 Svar: 39
Jeg mener bestemt at for at tabe 1 kg fedt, skal du 7000 kalorier i underskud, rundt regnet. Det lyder fuldstændig absurd, at du skulle have tabt 1,4 kg RENT FEDT på 3 dage.
Synes det er en træls tendens, at folk har en eller anden idé om det bare SKAL være let. Let jeres fede røv, spis sundt og hit the gym, så skal i se resultater. I får ikke langvarige resultater af at spise en eller anden random pille.
.... For det er sgu det eneste rigtige at gøre...
Jeg kan kun gi Nills ret.
http://www.getbig.dk/article.php?id=27&Efedrin_/_Ephedrine_-_En_kort_forklaring
Efedrin er et APPETITHÆMMENDE STOF!!! Og Koffein er det OPKVIKKENDE stof....
Så du tager en pille, som giver dig mere energi, og mindre trang til at spise...... HVORFOR, skal man tage en pille for det ? (Som i øvrigt er ulovlig i dk, grunden til at du vil bruge Efedrin, er vel fordi at du har mere sult/trang til mad, Så syntes hellere at du skulle gå sulten i seng, end at proppe dig selv med TP, Kød og grøntsager er vejen fra. ) Da jeg begyndte og spise sundt, fik jeg mere energi, og grove grøntsager mætter rigtig meget... ( med grove mener jeg brocoli, blomkål, gulerødder, osv.osv .. altsammen grønt som ikke er skamkogt og plasket til i dressing)
Dette består 'Therma Power' af :
Efedrin, Coffein, White willow, Cayenne, Ginger.
Hvad er efedrin?
Efedrin er et naturstof. Det findes i planteslægten Ephedra, som har været anvendt i tusinder af år i kinesisk lægekunst under navnet Ma Huang.
Ma huang tilhører en af de vigtigste urter indenfor traditionel kinesisk folkemedicin. Den stærkt stimulerende urt er blevet brugt mod et utal af lidelser. Også i vestlig naturmedicin har planten sat sine spor - især indenfor sports- og slanke medicin. Kendes også fra USA som Mormon Tea, en euforisk te brugt af mormoner som alternativ til alkohol
Hvad er Coffein?
I Brazilien er de guaranain (koffein) holdige bær blevet brug gennem generationer. De tørrede knuste bær indeholder 3-5 gange så meget koffein som Kaffe, men er mildere mod maven og holder længere tid. Idag kendes guarana over hele verdenen primært fra diverse læskedrikke.
Koffein er et naturstof, der findes vidt udbredt i planteriget. Det tilhører en kemisk gruppe kaldet plante-alkaloider. Koffein findes i blade, frø og frugter fra mere end 60 forskellige planter, blandt andet kaffe-, te-, kakao og kolaplanter.
I dagligdagen møder vi koffein i kaffe, te, kakao, cola samt i andre fødevarer som chokolade og energidrikke. Selv koffeinfri kaffe kan ikke sige sig helt fri for spor af koffein. Koffein-lignende stoffer findes blandt andet i energidrikke med guarana og maté, som er stoffer, der udvindes af sydamerikanske planter.
Hvad er White willow?
White Willow Bark indeholder salicin, som kroppen omdanner til salicylsyre, som har en febernedsættende og smertestillende effekt, lidt lige som Aspirin.
Hvad er Cayenne?
Indeholder bl.a. det aktive stof capsaicin, samt vitamin C og magnesium. Stærkt smagende krydderi, der stimulerer fordøjelsen. Er i famile med paprika. Anvendelse: Mavesår; tyktarmskatar; åreforkalkning, forebyggelse; for højt/lavt blodtryk; træg fordøjelse; kolik og mavekrampe
Hvad er Ginger?
Jordstænglerne indeholder bittert smagende stoffer, gingeroler og shogaoler, og æterisk olie. Sammensætningen af den æteriske olie og af gingerolerne og shogaolerne varierer alt efter den geografiske oprindelse.
Forbedre dårligt kredsløb
Er effektiv som smerte lindrer ved ledegigt, slidgigt eller muskelsmerter.
Udrenser mælkesyre fra musklerne.
Ingefær afhjælper kvalme, transportsyge, fordøjelsesbesvær, smerte og diare
Ingefær kan bruges til lindring af morgenkvalme under graviditet (indåndes)
Udtørrer overskydende fugt ved slim og løbende næse, og lindrer halsbetændelse og blærebetændelse
Nyttig ved ømhed og gigt, hvor der er behov for varme
Brugt under massage eller på kompres gavner den ved muskelsmerter herunder.
Kød og Grøntsager er vejen frem, hold dig fra hvidt brød, pasta, ris... alt hva der indholder kulhydrater, 200g kød og 200g grønt hver dag, så skal du se energi og overskud i hverdagen...
http://www.getbig.dk/article.php?id=27&Efedrin_/_Ephedrine_-_En_kort_forklaring
dec 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 54
Æd noget mindre det er vejen frem sund kost og motion og intet andet og det tager tid !!
Jeg har lige tabt 22 kg på 4 måneder ved at spise højets 1000 kcal om dagen og gå ture og det har været nemt nok hvis bare man er indstillet på det !! Så drop pillerne og brug sommeren til motion ude i naturen og spise sunt og tænk dig om inden du propper ting i munden
Hav en dejlig weekend
jun 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 16 Svar: 101
Kan bestiles inde på Gymnordic.com
Held og lykke
apr 2008
Følger: 18 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 61 Svar: 472
Desperate mennesker tager desperate beslutninger.....
1,4 kg rent fedt på 3 dage, der skal du op på hcg kuren for nå nå det mål....
Og så husk at termapower giver en positiv doping kontrol......
jun 2007
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 4 Svar: 210
jan 2007
Måske du nok skulle overveje og finde en som kan lave en ordenligt kostplan til dig for det noget pis og fyre af grønt og andet mætter jo nemlig meget længere end så meget andet..
Seriøst alle jer på piller tag jer sammen spis sundere få lavet en kostplan. FØLG den og træn i et motions center og nej men taber sig ikk abre sådan lige for ved i hvad man få faktisk muskler istedet for fedt og muskler vejer med mere det positiv vægt..
Seriøst kan brække mig over folk og ej jeg kan ikk tabe mig i motions center.. ej og bla bla bla giv mig piller så jeg bare skal sidde på min flade røv og ikk røre mig ud af stedet.. !!!!!!!!!!
jeg har født selv for 6 måneder siden har taget 2,5 kg jeg er stadig slank og sådan men da jeg gerne vil have spændt maven op og lige tabt lidt fedt på maven så tager ejg squ i fitness og træner.. i andre burde fandme gør det samme istedet for at klynke..
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 124
Kan bestiles inde på Gymnordic.com
Held og lykke ;-)"
Hvis de hjælper på forbrændingen, hvorfor er du så så rundkindet?
jun 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 16 Svar: 101
" Tabe sig"