{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.300 visninger | Oprettet:

tabe vægt og derefter opbygge muskler {{forumTopicSubject}}

hey jeg har nu styrketrænet i ca. 3 måneder og er her for nyligt begyndt at løbe ca. 5-10 min. inden jeg går op og tager vægte. men jeg ville godt have gode råd til hurtigst at tabe mig.
Jeg er omkring 184 cm. høj og vejer ca. 95.
jeg kunne godt tænke mig at komme ned på de 80-85 kg. hvad ville i foreslå? har hørt fra en man kan få noget protein pulver med 95 % protein og næsten ingen kulhydrater. vil det hjælpe med mit vægttab?
og hold jeres unødvendige kommentarer for jer selv.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tabe vægt og derefter opbygge muskler
  • Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 70
    #2   27. jan 2008 Jeg har trænet i 4 måneder og jeg har det stik modsatte problem jeg mener jeg er for lille og vejer for lidt. Men jeg løber 10 min (2-3km) hver gang inden træning. Jeg holder mig fint, og tar ikke det mindste på. Så bare drop kage en måned og løb 10 min inden du starter på træningen, hver gang.

  • #3   27. jan 2008 "har hørt fra en man kan få noget protein pulver med 95 % protein og næsten ingen kulhydrater. vil det hjælpe med mit vægttab?"


    Det hjælper i hvert fald på at du ikke taber muskler i stedet for fedt..

    Det kan sagtens være du ikke kan se på vægten du taber dig, men så småt er igang med at tabe fedt, og opbygge muskle masse..

    og muskler vejer mere end fedt.. så du kan ikke rigtig måle det på vægten smiley


  • #4   27. jan 2008 Cardio EFTER styrketræning, det sætter forbrændingen op. De små løbeture på 10 min er jo kun opvarmning inden du tager vægte.
    Efter styrketræning så lige en halv times cardio. Altså løb, crosstrainer, cykling osv osv...


  • #5   27. jan 2008 Og hvis du gerne vil forbrænde fedt, samtidig med at du vil ha muskler er mit råd..

    1. 5-10min løb til opvarmning
    2. Et evt. styrke/bodybuilding program du følger
    3. Protein pulver blandet med vand (for hurtig optagelse)
    4. Og så ned på løbebåndet eller cyklerne igen. (husk og hold en meget høj puls hele tiden, eller er det spild af tid)


  • #6   27. jan 2008 Yes ligesom SK N siger..


    Grunden til at man skal gøre det bagefter er at din hårde styrketræning har brugt et eller andet i dine celler (kan ikke lige huske hvad det hedder) .. og så går din fedtforbræning meget hurtigere..


  • #7   27. jan 2008 er der nogen eventuelle bivirkninger ved det der protein pulver?


  • #8   27. jan 2008 okay ja men så må jeg jo prøve det ,,, vil det hjælpe godt hvis jeg kun løber 10 min før og 10 min efter? jeg ligeglad hva der står på vægten så længe jeg ikk se fed ud smiley

  • Emil J
    Emil J Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 66 Svar: 369
    #9   27. jan 2008 lytter med her smiley

  • #10   27. jan 2008 Ikke andet end nemmere forøget musklevæskt smiley


    ej, vi lever i Danmark alt bliver forbudt, hvis der bare er det mindste i vejen :s


  • #11   27. jan 2008 unknown M ..

    Argh, mere end 10min efter smiley vil da nok sige en mindst 20min


  • #12   27. jan 2008 Du skal ihvertfald ikke gøre som Christopher P siger smiley

  • #13   27. jan 2008 Jacob .. fordi at?

  • #14   27. jan 2008 Christopher P- Du har tydeligvis ingen forstand på det lort du sidder og lukker ud (::::

  • #15   27. jan 2008 Jacob.. HAHA det kan en hver idiot sige..

    Så fortæl mig lige hvad der er forkert?


  • #16   27. jan 2008 20 min... ? haha jeg var næsten helt færdig efter 10 min. smiley jeg har ikke så god kondi

  • #17   27. jan 2008 Du skriver:
    Og hvis du gerne vil forbrænde fedt, samtidig med at du vil ha muskler er mit råd..

    1. 5-10min løb til opvarmning
    2. Et evt. styrke/bodybuilding program du følger
    3. Protein pulver blandet med vand (for hurtig optagelse)
    4. Og så ned på løbebåndet eller cyklerne igen. (husk og hold en meget høj puls hele tiden, eller er det spild af tid)



    Man kan ikke både tabe fedt, og opbygge muskelmasse, det er umuligt. Man skal være i kalorieoverskud for at opbygge muskelmasse, ergo vil du også tage fedt på.

    Til nr2. Selvfølgelig skal han følge et træningsprogram?
    Til nr3. Mener du at man skal blande det med vand for at det er hurtigt optagende? Det passer ikke. Man kan købe hurtigt optageligt protein pulver og langsom optageligt, så kan det være ligemeget om du blander med mælk,vand, eller spiser det rent - Selvom det nok er lidt svært.
    Til nr4. Så skal han ikke holde pulsen ret høj efter træning, altså for det første - Hvis han vil tage muskelmasse på, skal han helst ikke dyrke for meget cardio, for det andet hvis man skal tabe fedt, uden at tabe for meget muskelmasse, så skal han helst gøre det i en lavt niveau. Powerwalking eller lign.


  • #18   27. jan 2008 .. Men Jacob inden du gør dig selv mere til grin end du er i forvejen, skal jeg da med glæde linke til hvor jeg har min vinden fra..

    Først tjek, hans stats.. tidligere VM mester i fitness..

    http://www.bestrong.dk/pages/profil.htm


    derefter se hans video om træning

    (link fjernet)


    OG LUR MIG DA SÅ LIGE! om en tidligere VERDENSMESTER I FITNESS ikke ved meget mere end en lille 17årige tændstik, der prøver at spille så pisse smart..


  • #19   27. jan 2008 .. Hvis du er helt uenig i det, så synes jeg du skulle tage og skrive et brev til Henning Kristensen, med at han slet ikke kan finde ud af det med træning. og så forklar ham hvordan du mener tingene hænger sammen smiley

  • #20   27. jan 2008 Christopher P - Sjovt du kalder mig tændstik, når jeg ingen billeder har inde på min profil- Men det har du, og man ser ingen tegn på du nogensinde har rørt en vægt.

    At du har din viden fra nogle video, gør dig ikke til fitness guru, overhovedet - Og jeg behøver slet ingen video'er til at modvise at jeg har ret - For det har jeg.

    Faktum er at det jeg har sagt, vil enhver bb give mig ret i.
    Så jeg kan ikke bruge at en popdreng der hiver i handvægte med 7.5kg på- Prøver at belære mig


  • #21   27. jan 2008 .. Og har du egentligt argumentation til de påstander du fyrer af der?

  • #22   27. jan 2008 jeg ved udemærket også selv at man ikke kan tabe sig og opbygge muskelmasse samtidigt... det fuldstændig umuligt... men vil først og fremmest tabe mig og så derefter begynder at opbygge musklerne.. men hvis jeg jo løber og styrketræner samtidigt vil jeg så ikke tabe mig? og så beholde min muskelmasse?

  • #23   27. jan 2008 http://GaNgsteR-GiRl1.arto.dk

    ^^ dette er måske din mor eller hvad?


  • #24   27. jan 2008 Jacob på 17år?

    Tidligere verdensmester i fitness?


    Jaa, jeg tvivler godt nok på hvem man skal hører på!



    Og jeg spille ikke guru, jeg siger bare det han har udtalt!.. smiley


  • #25   27. jan 2008 unknown M - det mener Christopher man kan, og det er helt ukorrekt.
    Du behøver slet ikke løbe for at tabe dig, du skal bare sætte dit daglige kalorieindtag ned - Sæt det 300kcal ned hver dag, så taber du dig og bevarer mest mulig muskelmasse.

    Men nej du vel også komme til at tabe muskelmasse, hvor meget du taber er helt forskelligt smiley



  • #26   27. jan 2008 jacob... selv jeg ved mere end dig... self behøver jeg løbe hvis jeg vil tabe mig hurtigere. og det hjælper med at holde muskelmassen oppe hvis jeg styrketræner imens. ikk at muskelmassen slet ikk falder men det skærer ned på faldet hvis jeg styrketræner samtidigt

  • Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 65
    #27   30. jan 2008 Til Topic starter.. Dyrk noget Cardio 2-3 gange om ugen med en puls omkrig de 120-140 også sæt dit kalorie indtag ned med 3-500Cal.

    Til Christopher P Har du selv set din Champ.. IMO er han fyldt med krudt, vækst og andet skidt...du kan ikke både gaine muskel masse og tabe fedt.. det er enten eller så hans råd er for en alm. atlet ikke shit værd.. Da krudt og lign. totalt laver om på reglerne..


  • #28   30. jan 2008 En hver tyv, tror alle stjæler smiley

  • Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 65
    #29   30. jan 2008 Haha Du er sgu en tand for naiv...

  • #30   30. jan 2008 Neej, men manden har jo nok trænet meget længere end du har levet.. Plus han jo nok også bliver tjekket i hoved og røv..

    Ikke alle pumpere opnår deres størrelse ved brug af krudt..


  • Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 65
    #31   30. jan 2008 Hehe Om lidt vil du vel også fortælle mig at Arnold aldrig brugte kemikalier...

  • #33   31. jan 2008 Anders J ..

    Nej, jeg er udemærket godt klar over at han næsten spiste dianaboler i sin havregryn..

    Men kan da hører på dig, du næsten mener at alle der har muskler bruger krudt..


  • Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 65
    #34   31. jan 2008 Christopher p:Nej det mener jeg nu langt fra.. men kender selv en del atleter der stiller op og sidder på Boards fra USA hvor der sidder proff. BB'ere.. og det gier altså en indsigt i hvor naiv man har lov at være.. Jeg er skam udemærket klar over der er folk der ikke krudter.. men desværre er det langt langt mere udbredt end folk lige går og tror også i alm. sport, som fodbold, hockey, håndbold, tennis osv osv

  • #35   31. jan 2008 Anders J ..

    Så du er 100% sikker på at Henning Kristensen propper sig med alt muligt? selvom hans "virksomhed" er baseret på at man skal være clean?


  • Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 65
    #36   31. jan 2008 Hehe Nej det kan jeg jo klart nok ikke være.. Men jeg har min mening om det....

  • My S
    My S Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 81
    #37   27. feb 2008 har hørt at, hvis man først styrke træner, og derefter kondi træner, øger det fedt forbrændingen. ?? men efter du har styrke trænet skal du holde pause i 20 min.

Kommentér på:
tabe vægt og derefter opbygge muskler

Annonce