Indlæser...
Sortering
Voldsomt drab på 13 årig pige Som de fleste nok har læst er en kun 13 årig pige blevet dræbt i Hjallerup Nordjylland. Den mistænkte gerningsmand er ...
Jura og lovgivning
Oprettet:
13. mar 2024
Visninger:
596
Fyr dem, eller sæt dem på skolebænken igen! Fyr dem, eller sæt dem på skolebænken igen! Her taler jeg om journalister. Jeg håber de læser dette! >:( Det ...
Job og uddannelse
Oprettet:
28. dec 2023
Visninger:
490
Ragnarok gør at en Europæisk hjælpepakke vil? Ja når jeg læser om hvor mange der blev ramt ved den sidste stormflod og jeg læser om hvordan kartoffelavler og andre e...
Politik
Oprettet:
11. nov 2023
Visninger:
351
Jeg undre mig over hvorfor droner ikke er forbudte. Ja når jeg læser det indsatte link, kan det undre mig at droner ikke er forbudte omkring militæranlæg - lufthavne og an...
Politik
Oprettet:
25. okt 2023
Visninger:
392
Ørsted og den nye Dirktør. Ja når jeg læser om Ørsted og den nye Dirktør og hvordan Ørsted og hvor Danmark ejer det halve i aktier og hvor aktien ...
Politik
Oprettet:
5. sep 2023
Visninger:
374
Når jeg læser linket , tænker jeg mit. Når jeg læser det indsatte link, tænker jeg på hvordan de få i Rusland ligner nogle nikkedukker når de på det nærmeste ...
Politik
Oprettet:
26. aug 2023
Visninger:
293
Ja tænk at det bare forsætter. Ja læste forleden dag om hvordan det vejreligt ser slemt ud i Uruguay, men når jeg så læser om hvor slemt det står til ...
Politik
Oprettet:
30. jun 2023
Visninger:
293
Letbanen 1,1 milliard ekstra og ingen løfter hoved. Ja læser at Hovedstadens letbane kommer til at koste 1,1 milliard ekstra og når jeg læser om det forstår jeg ikke hvorf...
Politik
Oprettet:
7. jun 2023
Visninger:
243
Når politiker sover i timen. Ja når jeg læser denne historie om hvordan der pludselig opdages at en forurening pludselig opdages på et tidspunkt hvo...
Politik
Oprettet:
16. maj 2023
Visninger:
207
Jeg bliver glad når jeg læse det. Ja jeg læser at det ikke er lykkes Putin at ødelægge Ukraines energisystem og i kan læse i linket. https://ekstrablade...
Politik
Oprettet:
8. apr 2023
Visninger:
457
Ophæv blokeringer på prøve Kunne det ikke lade sig gøre, at ALLE prøvede en rum tid at ophæve samtlige blokeringer ? Går noget så for hadsk til, ...
Off Topic
Oprettet:
25. mar 2023
Visninger:
198
Børnehjem Ja indenfor EU, har vi nok også en masse vi selv burde se efter. https://verdensboern.dk/forside/projekter/vi-stoe...
Politik
Oprettet:
16. feb 2023
Visninger:
145
At svigte sin ven. Ja jeg tænker mit når jeg læser om hvordan husdyr bliver dumpet rundt omkring og et husdyr er jo ens ven for livet - så...
Politik
Oprettet:
11. jan 2023
Visninger:
235
Infantino. Ja når jeg læser om hvordan FIFA præsident ikke vil lade Zelensky tale ved WM finalens afslutning - tænker jeg sikken e...
Politik
Oprettet:
16. dec 2022
Visninger:
295
NemiD - MitiD skræmmende. Ja jeg har været utroligt glad for mit nemid og mon ikke jeg bliver ligeså glad for mitid - men at det kan være så let ...
Politik
Oprettet:
30. okt 2022
Visninger:
322
Undskyld mig Putin og hans undtagelses tilstande. Ja hver gang jeg læser om at nu har Putin lavet en undtagelses tilstand eller underskrevet et dekret og hvor man så læs...
Politik
Oprettet:
19. okt 2022
Visninger:
402
EU landet Rumænien Jeg læser lidt meget lige nu fordi vi vælter rundt i mange penge til Krig og ikke mindst til kritik af mange lande for...
Politik
Oprettet:
16. aug 2022
Visninger:
469
Tilflyttere Man kan undre sig at Jylland er attraktiv for tyskere i speciel grænselandet at flytte til Danmark. Vi ved jo at tysker...
Off Topic
Oprettet:
26. jul 2022
Visninger:
191
Flygtninge fra Ukraine Danmark gør klar til at modtage over 100.000 ukrainske flygtninge. Personlig tror jeg ikke rigtig på, at vi som land...
Politik
Oprettet:
24. apr 2022
Visninger:
488
Digitaliseringsstyrelsen 900.000 i kø - det må være en ommer. Ja når jeg høre om at der er 900.000 i kø for at få hjælp til at komme fra nem-id og over til mit-id kan jeg ku tilslut...
Politik
Oprettet:
31. mar 2022
Visninger:
398

Annonce